söker en film

brandes

utan hoj så har man inget liv
Gick med
10 May 2006
Hoj
en ricktigt fräsig NSR :)
dettta var ett tag sen men det var nogon som la in en jävligt bra mc stunt film. det var på två killar med dt 125 en med aprilia mx 125. om någon vet var den finns snälla skicka en länk:tummenupp

dettta var ett tag sen men det var nogon som la in en jävligt bra mc stunt film. det var på två killar med dt 125 en med aprilia mx 125. om någon vet var den finns snälla skicka en länk:tummenupp

Tror den heter Vertical eller något sånt, fanns uppe i forumets film del för ett tag sen..

ååhhh denna filmen är så sjukt go. kan inte någon göra en tråd där vi lägger upp en massa 125 filmer och lite annat gottiz så allt är sammla på en tråd det tycker jag skulle va bra :)

Last edited:
Blir lite sugen på att köpa motard/offroad, men jag får väl latja me crossen ist :yoparty

2941921 ååhhh denna filmen är så sjukt go. kan inte någon göra en tråd där vi lägger upp en massa 125 filmer och lite annat gottiz så allt är sammla på en tråd det tycker jag skulle va bra :)
tror det finns nån redan..

2942065 Blir lite sugen på att köpa motard/offroad, men jag får väl latja me crossen ist :yoparty
eller bygga om :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år