Supermoto bandag

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Husaberg Carbon 693, Kawasaki SXR800.
Supermoto bandag i Göteborg.
För mer info se under Göteborgsforumet.

Klart med att o-reggade hojar kan delta.

Hlsn
Thomas

Last edited:
Ja kom igen nu! Kanontilfälle att få köra ordentligt, ska anmäla mig asap!

Skulle gärna varit med om det inte varit för att jag ska bort just den helgen :huvet

Hoppas det blir fler gånger...

700 kr för att träna till skillnad från 150-200 för en vanlig träningsdag gör ju att en annan inte är intresserad...tyvärr.

700 kr för att träna till skillnad från 150-200 för en vanlig träningsdag gör ju att en annan inte är intresserad...tyvärr.

Vad tar de för träningsläger i örebro? Var 1600 för två dagar im jag inte minns fel...
Då du ska tävla helgen efter kan det väl vara gött med lite körning:)

Jag ska på tjejcrossläger den helgen så det blir nog med träning. :banana
Ok, är det coachad träning så är väl inte 700 kr så farligt, men still busy!

Jag ska på tjejcrossläger den helgen så det blir nog med träning. :banana
Ok, är det coachad träning så är väl inte 700 kr så farligt, men still busy!

Tjejcrosslägret i mölndal är ju denna helgen o säve är nästa helg. Fast det var kanske ett annat tjej-läger du tänkte på?

Förstår inte, alla snacka om att det inte finns tränings ställen i GBG! Och när det fixas sa att alla kan köra en heldag (inte 11-15 ) så är det bara tävlingsförarna som har anmält sig!

Vart är alla gatuåkare som skriker och snacka om att det inte finns något?

Förstår inte, alla snacka om att det inte finns tränings ställen i GBG! Och när det fixas sa att alla kan köra en heldag (inte 11-15 ) så är det bara tävlingsförarna som har anmält sig!

Vart är alla gatuåkare som skriker och snacka om att det inte finns något?

Bra fråga! Vi va ju ganska många på mötet så det borde ju vara fler anmälda! Kom igen nu!

Bra fråga! Vi va ju ganska många på mötet så det borde ju vara fler anmälda! Kom igen nu!

Jag fattar det inte heller. Riktigt tråkigt. Eventuellt tycker de väl att det är för dyrt och inser inte att man får instruktörer i det priset. Kanske hade fler nappat om det hade varit 200kr och sen bara fri körning. Vem vet, surt är det iallafall!

Jag fattar det inte heller. Riktigt tråkigt. Eventuellt tycker de väl att det är för dyrt och inser inte att man får instruktörer i det priset. Kanske hade fler nappat om det hade varit 200kr och sen bara fri körning. Vem vet, surt är det iallafall!

ja, men det handlar ju inte om sååå mycket pengar. 700/dag o man behöver ju inte köra båda dagarna om man inte har råd. Bra mycket dyrare med annan bankörning som inte ligger i gbg eftersom resa + boende tillkommer!

Blir det bra uppslutning nu kanske man kan köra organiserat men utan instruktörer där även i fortsättningen.

Har alla fått informationen? Var det någon som va haj på mailinglistor nu senast på mötet?

ja, men det handlar ju inte om sååå mycket pengar. 700/dag o man behöver ju inte köra båda dagarna om man inte har råd. Bra mycket dyrare med annan bankörning som inte ligger i gbg eftersom resa + boende tillkommer!

Blir det bra uppslutning nu kanske man kan köra organiserat men utan instruktörer där även i fortsättningen.

Har alla fått informationen? Var det någon som va haj på mailinglistor nu senast på mötet?

Som sagt, gäller det bankörning med instruktörer typ vanliga sporthojskörningar/SMCkörningar är det ju ett ok pris. Är det fri träning så är det dyrt.

Hur många är anmälda då?

Vore ju himla tråkigt om det inte kunde bli av.

Friåkning är också intressant. Jag hade varit där iaf.

har skickat påminnnelse till alla på mailinglistan nu ifall folk bara missat att vi har möjligheten att köra här i stan!

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda