Byte packboxar, en dyr historia?!

RoadRage

Son of Satan.
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
Kawazaki Er-6N.ABS -07
Nån som har en hum över hur mycket det kan kosta att lämna in bågen för att byta packboxar i framgaffeln?!? :va
Gsx-R 750 -96

Oki, inte mer?! Trodde att detta skulle bli en riktigt dyr historia ju, är det om man lämnar in hela bågen, eller om man kommer med gaffeln lös?!
Dumma frågor :rolleyes:

ta med gaffelbenen så spar du en slant på de iallafall bytte själv för ett tag sen betala 300 för bytet av packboxar i bägge benen

Fy fasen, om det är så billigt kommer jag att lämna in gaffeln nästa gång...
Det va ett jävla pill att fixa mina...

Jag var nere o frågade om samma sak till min gixxer och de skulle ha typ 2700:- om jag lämna in hela hojen o runt 1800:- om ja kom in med skiten löst :näsblod

Jag var nere o frågade om samma sak till min gixxer och de skulle ha typ 2700:- om jag lämna in hela hojen o runt 1800:- om ja kom in med skiten löst :näsblod

Jepp, 2500:-/1500:- har jag fått, nu hittade jag en kille som gör det lite så där sidanom, 1000:- och då tar han hela hojen o plockar ner skiten själv dessutom! :D

2941081 Jepp, 2500:-/1500:- har jag fått, nu hittade jag en kille som gör det lite så där sidanom, 1000:- och då tar han hela hojen o plockar ner skiten själv dessutom! :D
Najs! Det har inte jag hittat :)

Jag ska försöka ge mig på det själv...:näsblod
Ska göra ventiljustering oxå så... vi ses om ett par år när jag har råd med en ny hoj:gnissla :rolleyes:

Najs! Det har inte jag hittat :)

Jag ska försöka ge mig på det själv...:näsblod
Ska göra ventiljustering oxå så... vi ses om ett par år när jag har råd med en ny hoj:gnissla :rolleyes:

Ventiljustering skulle min gixxer oxå behövt, men jag har lagt för mycket pengar på den nu den senaste tiden, bilen behöver oxå lite omsorg ju! :huvet

Du får meddela om det va svårt, annars kanske man kunde gett sig på och provat det själv oxå! :)

2943423 Ventiljustering skulle min gixxer oxå behövt, men jag har lagt för mycket pengar på den nu den senaste tiden, bilen behöver oxå lite omsorg ju! :huvet

Du får meddela om det va svårt, annars kanske man kunde gett sig på och provat det själv oxå! :)
Jepp, säger till när det är klart.... (eller katastrof!)
Blir i början på nästa vecka.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...