RoadRage
Son of Satan.
Nån som har en hum över hur mycket det kan kosta att lämna in bågen för att byta packboxar i framgaffeln?!?
Gsx-R 750 -96
Gsx-R 750 -96
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
650kr på verkstad per gaffel
Oki, inte mer?! Trodde att detta skulle bli en riktigt dyr historia ju, är det om man lämnar in hela bågen, eller om man kommer med gaffeln lös?!
Dumma frågor![]()
ta med gaffelbenen så spar du en slant på de iallafall bytte själv för ett tag sen betala 300 för bytet av packboxar i bägge benen
Låter ju f*n nästan för bra detta ju, får flytta upp till Sunne!![]()
ja de finns väl nån fördel iallafall ,kolla dom mindre mc verkstäderna dom tar knappast samma timmpris sm märkesverkstäderna
Jag var nere o frågade om samma sak till min gixxer och de skulle ha typ 2700:- om jag lämna in hela hojen o runt 1800:- om ja kom in med skiten löst![]()
Najs! Det har inte jag hittat2941081Jepp, 2500:-/1500:- har jag fått, nu hittade jag en kille som gör det lite så där sidanom, 1000:- och då tar han hela hojen o plockar ner skiten själv dessutom!![]()

Najs! Det har inte jag hittat
Jag ska försöka ge mig på det själv...
Ska göra ventiljustering oxå så... vi ses om ett par år när jag har råd med en ny hoj![]()
![]()
Jepp, säger till när det är klart.... (eller katastrof!)2943423Ventiljustering skulle min gixxer oxå behövt, men jag har lagt för mycket pengar på den nu den senaste tiden, bilen behöver oxå lite omsorg ju!![]()
Du får meddela om det va svårt, annars kanske man kunde gett sig på och provat det själv oxå!![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |