Uppkörningen.

asså du verkar veta precis hur det går till vid en uppkörning. dom lipar inte på lika småsaker som dom gör på körskolan.

men ohh du fattar väll själv att de på vv inte ska lipa på dig eftsom du ska kunna när du kommer till dem. på körskolan gör dem det för att hjälpa dig jag tycker självdet är bra efterom ja vet juinte alla fel ja själv gör.

// använder skärmtangentbordet

Ah okej bra de, de är bara de att kopplingen på RDn är dålig, å han kanske säljer den innan ja kör upp så ja få skynda me teorin =) Men måste ja köra me samma hoj på körlektionerna å uppkörningen?

nepp vv vet juh inte me vilken hoj du övningskör me. kolla alla papper på RD:en har sett att vissa inte är rggade på 11kw.

Last edited:

nepp vv vet juh inte me vilken hoj du övningskör me. kolla alla papper på RD:en har sett att vissa inte är rggade på 11kw.

Okej så ja kan köra körlektionerna med min hoj och sen köra upp med RDn? Fast de låter faktiskt väldigt dumt å göra så, kanske ska köra RD hela vägen istället?

Okej så ja kan köra körlektionerna med min hoj och sen köra upp med RDn? Fast de låter faktiskt väldigt dumt å göra så, kanske ska köra RD hela vägen istället?

Vilken årsmodell på RDn har du?

OK,, Får la se hur det går jag har ju kört cross o sånt förut men jag suger i statstrafik.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back