roligt men tråkigt!!!!!!!!!!!!

r1man

the man
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
r1
köpte nyss en zx10, körde den som fan i från helsingborg när plötsligt min ena mag tarm börja verka, jag stanna av å kolla med min hem gjorda röntgen vad som kunde vara fel, å vad såg jag, 3 ja jag mena 3 gruvarbetare ifrån norra abisko satt fast i min mage, jag ringde genast efter interpol då jag visste att jag hade aids, dom sa bara att jag skulle sluta med blyfri bensin och börja med rasta flätor. sagt å gjort jag tog barba-pappa med aceton å körde med pasta refrenger

köpte nyss en zx10, körde den som fan i från helsingborg när plötsligt min ena mag tarm börja verka, jag stanna av å kolla med min hem gjorda röntgen vad som kunde vara fel, å vad såg jag, 3 ja jag mena 3 gruvarbetare ifrån norra abisko satt fast i min mage, jag ringde genast efter interpol då jag visste att jag hade aids, dom sa bara att jag skulle sluta med blyfri bensin och börja med rasta flätor. sagt å gjort jag tog barba-pappa med aceton å körde med pasta refrenger

Jag tycker du ska hälsa dina gruvarbetare att strejken är över och att de ska återgå till arbetet.

Dags för en banning...

ÄSch ...

Han pundar max en gång i månan så wtf let him be!

Edit: När jag har fått tänka över saken ett tag ........................Dee_cati har rätt Banna Helveten bränn idioten... ta naken kort på hans lillsyrra osv..........

Last edited:
Tycker faktiskt att du är lite kul ibland.

köpte nyss en zx10, körde den som fan i från helsingborg när plötsligt min ena mag tarm börja verka, jag stanna av å kolla med min hem gjorda röntgen vad som kunde vara fel, å vad såg jag, 3 ja jag mena 3 gruvarbetare ifrån norra abisko satt fast i min mage
nästan i klass med brassarn, men bara nästan, i hans midnattspoetiska texter fanns en mening på ngt i vis, i din, hmmm aja, kul med folk som avviker :rofl

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg