Satan!

Hubbabubba skrev:
Ska inte avskräcka dej nu men min kompis kompis hade en lite äldre hoj som blev snodd.
Någon vecka senare köpte han sej en ny hoj och tjuvarna som hade snott hans andra hoj kom tillbaka med den men snodde den nya!
Lite snälla var ju tvuvarna iaf! ;)

:hej

Neeej! Så får dom fan inte göra!
Skulle dom byta ut den nya fina med 0 mil som jag precis rullat in i garaget mot den gamla skulle jag nog få frispel!

Fisken

Låser nu mera in min på jobbet (riksbankens valv) Där står den nog säkrast i hela värden :D Skulle dom göra ett försök att ta den kommer hela insattss styrkan att SPÖA upp dom små tattarna :D :D

Totto lite avis på din hoj nu bara inte hp köper en oxå då MÅSTE ju jag oxå byta ;)

Då får du nog byta hoj ganska snart skulle jag tro.

Instämmer... Satan!
Det är ju så jäkla lätt att slänga upp en motard på en pickup så det enda är ju att låsa fast hojen i fast föremål.....köpte en fet "vajjer" som jag alltid drar runt en stolpe.....kan rekomendera..

Nu har jag bultat en kätting i betonggolvet som jag låser runt ramen inne i garaget, bara för att förebygga om någon släpar iväg med hojen... Verkar vara enda sättet att få ha något ifred...

Skaplig husafeber som verkar råda i/runt Falun :tummenupp :D :rock

kom igen nu Jonas och sälj det där gamla liket så du kan köpa en ny du oxå :D

Re: hahha

jonas47 skrev:
Blir nog en ny i vår hadde jag hoppas på!! ska du sälja din eller ? :D
Inte helt omöjligt faktiskt :rodnar
Förra året blev orsaken till byte den oväntat stora skatteåterbäringen som du kanske minns och det ser nästan lika bra ut i år.... Vi kan väl höras, hehe...

Det är bra att fler och fler skådar ljuset :tummenupp

Ska fixa nån fiffig låsanordning jag med så man får behålla prylarna

Hubbabubba skrev:
Säg till om du kommer på nåt fiffigt sätt! :)
:hej :hej
hp's lösning några poster längre upp verkar ju rätt bra om man får för den som äger golvet där man har hojen

Jag har ju min hoj gömd och inlåst på andra sidan stan men funderar på att kolla med hyresvärden till parkeringsgaraget där jag har bilen om det är okej att göra likadant om jag vill ha hojen hemma nån natt...

Supermoto skrev:
hp's lösning några poster längre upp verkar ju rätt bra om man får för den som äger golvet där man har hojen

Jag har ju min hoj gömd och inlåst på andra sidan stan men funderar på att kolla med hyresvärden till parkeringsgaraget där jag har bilen om det är okej att göra likadant om jag vill ha hojen hemma nån natt...

Tänkte också göra som hp, om jag inte frågar så är det nog ingen som bryr sig om en ögla i golvet, hoppas jag... Det är även en fet betongpelare bredvid min plats som jag kan ha kättingen runt
bara den är tillräckligt lång.
Har inte fått nån nr-plåt än så jag har också hojen i säkert förvar på andra sidan stan, får se om jag törs ha den hemma sen.

En helt annan sak: Är det nån som har bytt bakstycke till crossmodellen? Får nog min imorrn, tänkte bara höra om ni blev nöjda, låter ju som en symaskin nu... :crash

Testa att redigera inlägget. Du klickar på redigera och så kan du ändra. Ganska funktionellt sedu om du inte redan visste, vad vet jag.
Jag håller iaf span på Tottos hoj. Det bor slödder i Långshyttan som vi satt dit förr kan ju vara dom. Ska höra med några som jobbar på häktet dom vet en del..

Hörru!! Det bor inte bara slödder i Långsta:mad:

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...