6 flugor i en smäll
Ladda hem Firefox, placera alla bokmärken i samma mapp som du vill öppna samtidigt, välj öppna alla i flikar
Gjorde det. Hittade en uber-länk i mappen och det funkade, men då måste jag ändå öppna favoriter.
Testade att leta reda på bokmärket med sökfunktionen, så att man skulle kunna göra en genväg, men hittade inte bokmärket.
-------------------------------------------------------------------------
I IE kan du ställa in att om den ska återanvända samma fönster för nya länkar eller ej. Bocka ur den rutan.
Engelsk IE: Tools -> Internet options -> Advanced -> Reuse windows for launching shortcuts
Samma funktion finns för övrigt i IE
Var inne på avancerat men hittade ingen sådan ruta att bocka avbocka
--------------------------------------------------------------------------
Säkert ingen som har missat att IE7 finns. Dock så finns det
betydligt bättre val av browser och då hamnar IE7 lätt i skuggan.
Dessutom så känns det bra att använda ett program som inte är MS, så att det finns någon chans att deras monopol krashar.
har du provat ww.maxthon.com
Använder det nu. Verkar skitbra! Gillar den där säkerhetsgrejen dom har för passwords. Har faktiskt tänkt på vad som skulle kunna hända om datorn (en laptop) blev stulen med tanke på att inloggningsuppgifter till avanza etc ligger på datorn....
Min tjej går alltid upp en timme före mig och kollar alla sidor jag är intresserad av. Sen gör hon en sammanfattning som hon redovisar för mig samtidigt som hon serverar frukosten. Funkar bra tycker jag.
Smidig lösning!
Eller så lägger du in dom bokmärken på sidorna du vill starta i autostart mappen.
Lyckades inte med det heller....
Aja många finesser på ett järnspett. Nu har jag lite olika alternativ att pröva vidare med. Tackar!
(Är det någon som har tråkigt och skillz så kolla in tråden "dokumentet låst för redigering" också. Den är spännande!)