Sviestad på tisdag! (8/5-07)

• Thread starter Thread starter Alx
  • Start date Start date
Finns det något bra ställe att öva starter på?
Så att man inte är i vägen för någon

om jag ska köra B-räjset lovar jag att peka finger åt dig när jag varvar dig :finger
Helt okej! :)

EDIT: Just nu tror SMHI på 10-13 dagar och vita moln under eftermiddagen och tisdagskvällen.

Hur dags öppnar "insläppet" på eftermiddagen?

Helt okej! :)

EDIT: Just nu tror SMHI på 10-13 dagar och vita moln under eftermiddagen och tisdagskvällen.

Hur dags öppnar "insläppet" på eftermiddagen?

Jag tänkte försöka vara där vid 15.30 så jag kan börja ta anmälningar vid ca 16.00.

Men Kobbe och Björn är säkert där från 15.00 ifall du vill ha någon att prata med!

Men Kobbe och Björn är säkert där från 15.00 ifall du vill ha någon att prata med!

Jag sticker från jobbet 14 ut och hämtar hojen, sen ska det sparkas grus och förklaras varför en 1000cc aldrig kommer kunna göra snabba tider på LMS mer :D

björn

ps detta är om det inte blir regn för då kanske jag inte kommer alls ds

Jag sticker från jobbet 14 ut och hämtar hojen, sen ska det sparkas grus och förklaras varför en 1000cc aldrig kommer kunna göra snabba tider på LMS mer :D

björn

ps detta är om det inte blir regn för då kanske jag inte kommer alls ds

Det ska provtankas, och du ska hålla i förarmötet, så JO du kommer även om det blir regn! :)

Det ska provtankas= :)

På rekordtiden 0,11 sekunder....... hoppas jag!

Då är ju allt (utom konditionen att köra 55-70min:D i racetempo) färdigt för att vinna NEC!!! Nåja konditionen hinner man säkert jobba upp... det är ju 3 dagar kvar.:huvet (å jag som skulle vara i form för säsongen) Nåja .... imorgon ska jag jogga till baren.... det borde räcka.

Frågan avgörs snart........
VEM BLIR 3:e FÖRARE I MaBe-Racing 2007........
Ska BjörnE överaska och köra fortare än Gixxerfm? Ska RR:Benny lyckas förnedra BjörnE till en genant 3:e plats i teamet eller ska Gixxerfm knäckas av att vara favorit och köra större delen av sina pass på 1:55 tider.....

Kanske vi alla överaskar med tankningar på 0,11sek, däckbyte på 11sek och så pass snabba varvtider att en pallplats hägrar....

Mitt mål är att INTE vara långsammast i teamet.... och vinna över fd. Kolboda.
(det senare är ett KRAV från våra obefintliga sponsorer:) :gnissla )

Hoppas ni får en superbra tisdagsträning... tyvärr måste jag jobba:huvet
//
Benny

Så vad tyckte ni som körde om nya sektionen ?

Jag vet inte än, först var den bra för vi (jag,kobbe och pelle) hade ploppat en flaska ful-skumpa i bandepån efter att pelle fått lägga första varvet(n). Det kommer att kunna bli hyfsat i alla fall. Höger kommer folk att hata, vänstern som följer känns som man står still och det kommer gå fort ut på "banan" igen. Med tiden tror jag att det kommer bli bra. Med tanke på vilka nötter som la banan så här måste jag nog säga att det blev jävligt bra. Men jag vill inte vara partisk vad säger ni andra?

björn

Eftersom inlägget från igår försvann så vill jag bara säga att det var riktigt kul att vara träningsansvarig. Inte farligt som man först trodde. Rekommenderar till alla att testa. Dock är jag glad att jag hade Alexandra nära till hands.

Tack till killarna som kom och ställde upp som funktionärer : tummenupp

Jag la rätt feta sladdar faktiskt (ärligt, korrekt och riktiga GP-sladdar) in i den nya böjen. Synd att inget kom på bild :)

Mitt utlåtande är att första svängen är för snäv och blind. Det är inte helt uppenbart att det kommer en sväng höger efter krönet. Tydligare markeringar på rakan tror jag vore bäst.

Annars så tycker jag definitivt det gör banan roligare.

Jag körde snudd minuten tror jag. Går köra fortare med ett par sekunder vet jag.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...