Lukasz
...
Thanks to everyone for great evening!
All the pics i took today are here: http://www.bikepics.com/members/NRGboy/personal/
All the pics i took today are here: http://www.bikepics.com/members/NRGboy/personal/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)nice pics! (but you have a shitty camera)
its really useful to see some pictures, so I know what looks good or not, and have I can improve...
after looking at rhe pictures i realized i must stop the FIB and I have to lean more backwards when I spread. I'll show you next week![]()


riktigt fint igår kväll,kändes inte riktigt som jag hadde nån konkurans med stuntandet
![]()
Det är till att vara kaxig ser jag (utan att kunna stava ordentligt). Skoja bara... du var den som imponerade mest på mig den kvällen. Vi var flera som tyckte det.
![]()
En annan sak som jag har tänkt på är att det vore skönt att slippa konkurrens i Lundabacken. Det är ju ingen tävling. Jag tycker att tisdagkvällarna ska fortsätta att vara social samvaro och att man kommer dit och tränar och uppmuntrar varandra och ger tips osv. Alla borde känna sig välkomna att köra och träna oavsett om man är nybörjare eller erfaren stuntare.
Vi är ett litet gäng som drar till Lunda strax..
Det är till att vara kaxig ser jag (utan att kunna stava ordentligt). Skoja bara... du var den som imponerade mest på mig den kvällen. Vi var flera som tyckte det.
![]()
En annan sak som jag har tänkt på är att det vore skönt att slippa konkurrens i Lundabacken. Det är ju ingen tävling. Jag tycker att tisdagkvällarna ska fortsätta att vara social samvaro och att man kommer dit och tränar och uppmuntrar varandra och ger tips osv. Alla borde känna sig välkomna att köra och träna oavsett om man är nybörjare eller erfaren stuntare.
, hann inte komma idag fick punka å grejjer He he se till att Olof B får uppmuntran att visa vad han går för!

Näste vecka ska ni se upp!.. då tar vi med oss brutala stunthunden.. har bara hunnit träna 3 ggr men men.. lite har vi lärt oss iaf så kan vi fortsätta träna på lunda lite.. Kan visa va som hände 3e träningen som va idag..
hinner träna 1 lr 2 ggr till till lunda..
Våran stunthund är en gsx 400 från 1982![]()
Börjat pröva lite spreaders också.. lite läskigt utan hb dock
![]()
![]()
Hehe. Tar det någon onsdag i jordbro eller liknande när det är folk man känner. Har ju ingen lust att slå över igen inför massa folk![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |