Anderstorp SM Race - Söndag

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Aprilia Sportcity One
Åkbilder av superb kvalitét finns redan massvis av så jag slänger upp lite andra bilder istället. Från depå, prisutdelningar och lite från banan.

6.jpg

250-grid

3.jpg

Watzen på första rutan.

5.jpg

Daniel Persson på en grön hoj.

7.jpg

I mål på bakhjulet.

9.jpg

Lite snack i målfållan.

11.jpg

Glad som alltid.

10.jpg

Fr v. Dobrich, Watz, Persson.

2.jpg

Robert Gull efter sin vinst i 125R.

4.jpg

Fr v. Finne, Gull, Sturla :)

13.jpg

Jerry fick gipsa foten efter en krash på träningen :(
 
12.jpg

En Skånepåg.

14.jpg

Wille på gridden.

15.jpg

Oscar och Wille.

16.jpg

Oscar ur sista böjen.

17.jpg

Jimmy Hansen, bild1.

18.jpg

Bild 2.

19.jpg

Bild 3.

20.jpg

Bild 4. Klarade sig efter omstädigheterna hyffsat bra om jag förstått rätt.

21.jpg

Jorpes burnar.

22.jpg

Kanske lite för länge.
 
23.jpg

Macke på startplattan.

24.jpg

Start...!!

25.jpg

Alexander Lundh och Per Björk.

26.jpg

Lundh crash.

27.jpg

Mårtensson

28.jpg

Per Björk

29.jpg

Björk fortsätter sin vinnar-streak.

30.jpg

Mårtensson efter racet.

31.jpg

Don-Q.

32.jpg

Lycklig vinnare!
 
33.jpg

Macke i målfållan.

34.jpg

Oscar grattar.

35.jpg

Pallen, fr v. Filip Backlund, Per Björk, Helge Spjeldnes.

Det var allt :) :yoparty
 
Grymt fina bilder, bra oxo med texter som förklarar vem som är vad för dom som inte är så insatta :tummenupp
 
svhyssta bilder som vanligt.

Har du någon bil på en antrasitgrå hoj i Superstock 600 #58..
 
De va ingen fotograf som stannade kvar till Rookie 1000 racet?

Jag körde hoj nr17 tog mej inte imål men spendrade iallafall 10 varv på banan:)
 

Bifogat

  • DSC_6055.jpg
    DSC_6055.jpg
    128.7 KB · Visningar: 62
  • DSC_6278.jpg
    DSC_6278.jpg
    134.4 KB · Visningar: 63
Toppklass på Berras bilder som vanligt.
Skit vad skumt att se DP på en hoj som inte är svart/gul. :eek:
 
Kanonbilder! :tummenupp

Finns det möjligtvis någon på mig, #50 R600 blå R6:a?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top