Ett tack till alla supervärstförare

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Jag kör som ett as. Det finns självklart dem som kör värre -- och även mycket värre. Samtidigt måste jag tacka alla supervärstförare och tokkraschnissar som drar den stora uppmärksamheten till sig. Det gör att jag kan fortsätta köra som ett as -- utan att det märks liksom.

Mc-körning har skruvats upp till fantastiskt härliga nivåer. Idag kan jag ladda på kurviga 70-vägar i dubbla hastigheten -- och samtidigt framstå som näst intill en ansvarstagande medborgare med stora rättigheter. Till och med polisen betraktar mig som god. Jag står och plockar bort tejpen från min osynliga nummerplåt, och han ger mig inte ens böter eller en sur kommentar. Han tyckte naturligtvis att jag verkade relativt seriös som inte smet från platsen.

Utan de extrema supervärstförarna får vi inte dessa möjligheter och myndigheterna tvingas söka sig nedåt och ge sig på oss 1/3-värstingar -- vilket vore väldigt olyckligt. För vår egen skull -- hylla supervärstförarna som hamnar i media. Javisst, det kanske sker vissa förluster -- men det hjälper och andra sidan till att påvisa att det finns risker.

Stort tack till alla supervärstförare -- ni ska veta att ni behövs!:tummenupp

Hahahahahahahaha!!:D :D :D
Tack, vi gör vårt bästa!!!:D :D :D :D :D

Jag kör som ett as. Det finns självklart dem som kör värre -- och även mycket värre. Samtidigt måste jag tacka alla supervärstförare och tokkraschnissar som drar den stora uppmärksamheten till sig. Det gör att jag kan fortsätta köra som ett as -- utan att det märks liksom.

Mc-körning har skruvats upp till fantastiskt härliga nivåer. Idag kan jag ladda på kurviga 70-vägar i dubbla hastigheten -- och samtidigt framstå som näst intill en ansvarstagande medborgare med stora rättigheter. Till och med polisen betraktar mig som god. Jag står och plockar bort tejpen från min osynliga nummerplåt, och han ger mig inte ens böter eller en sur kommentar. Han tyckte naturligtvis att jag verkade relativt seriös som inte smet från platsen.

Utan de extrema supervärstförarna får vi inte dessa möjligheter och myndigheterna tvingas söka sig nedåt och ge sig på oss 1/3-värstingar -- vilket vore väldigt olyckligt. För vår egen skull -- hylla supervärstförarna som hamnar i media. Javisst, det kanske sker vissa förluster -- men det hjälper och andra sidan till att påvisa att det finns risker.

Stort tack till alla supervärstförare -- ni ska veta att ni behövs!:tummenupp

Vassego :D :tummenupp

Tack för all hjälp! :tummenupp

Jag ska också försöka hjälpa dig i sommar det är däför jag har bytt till en 06a som är lite röd så att den är lätt att se fel på...så de tror att det är du som är ute och kör som ett svin. Jag har också beställt en sporthojs tröja som det står med stor text #Olsson som kör ifrån japs :tungan på ryggen

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back