Jag körde nästan sönder en MC-kunds bil idag :) *film*

YES!

Var det en BMW M3/M5 du hade? Jag vill prova på det här med Drifting då. E det OK? :)

Haha de e ju drifting-spår efter dig flera hundra meter på den där vägen "på andra sidan rondellen där vallhallavägen tar slut" :D

alltid kul med amg kärror. åkte själv runt i polarens cl55 och hade hur kul som helst, ända tills att han körde sönder den för 1 månad sen. två däck åkte av, varav ett smällde in i en helt ny R32. fyra stycken 360 och 2 airbagsexplosions senare så var drömmen över. man ska vara försiktig där ute :(

cool video :D

Haha, vilket slag under bältet :rofl Men vafan, så länge man får knulla så spelar det ju ingen roll vem som äger bilen :gnissla

Anledningen till att hon postade det där var nog just knulla.

Antingen så har hon inte fått det eller så har hon fått det och var missnöjd :hihi

folk på det här forumet har alldeles för mkt $ :yoparty

man tycker jue att en jobbarkompis CLK AMG55 går bra & den lämnar väl bara ~350hp..

Tycker repliken i början är lite väl lik NiklasL:s Moppefuckofilm :D

Det var faktiskt RoLLER som var först i universum med att säga "brassa helvetet". Och jag tycker ju att RoLLER är så ball och manlig så jag härmade honom. Jag menar, det höjde ju min status med ca 5.3% vilket räkte till att få isäng 5 brudar. Så nu kanske ni förstår varför RoLLER får så mycker brudar då han har 100% RoLLER-faktor.:D

Det var faktiskt RoLLER som var först i universum med att säga "brassa helvetet". Och jag tycker ju att RoLLER är så ball och manlig så jag härmade honom. Jag menar, det höjde ju min status med ca 5.3% vilket räkte till att få isäng 5 brudar. Så nu kanske ni förstår varför RoLLER får så mycker brudar då han har 100% RoLLER-faktor.:D
Nejnej, citatet "BRASSA HELVET" myntades av BRASSARN.

Ofan, jo men jag har sett en snubbe i rullstol där.. jag brukar stå på rullbandet numera, kan bara inte bli mer bredaxlad än vad man är :näsblod bor ni i närheten av ektorp hills eller?

haha, det är ju jobbigt när man måste gå på tvären genom dörröppningarna :rolleyes:

Bor i Storängen så det är inte så långt ifrån

"Jag" har en merca a200 cdi 06a, byta lite? :tummenupp

Det är nog en av de snyggaste bilarna som finns. Jag är mäkta imponerad att någon har råd med en sådan!

Grym kärra

Märkligt med en moderator som postar bilfilmer i ett forum som enligt beskrivningen enbart skall innehålla MC-filmer.

Och ja, jag är humorlös, tråkig, moraltant, whatever. Fuck off och sluta posta skit i ett forum som ska drälla av motorcyklar och inte en jävla massa annat ovidkommande bajs.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back