Hoppsan vilken tabbe!!

Många som gått på den niten, jag känner flera stycken.. "Du gör som du vill...." Jadå...:rolleyes:

Jag förstår inte hur man kan sälja hojjen för att någon annan vill det. Då måste man vara svag...:huvet

:lol

:mad: Att damerna skall ha så jävla svårt att prata klarspråk ibland...:va

Han jag köpte min husa av hadde gjort en liknande =P inkörd o typ alla "fransar" kvar på däcken =P

Lika främmande för mig som för er.
Jag hade kunnat låna en miljon och köpt hojar för pengarna utan att min brud hade börjat gnälla om det. Möjligen tyckt att det var onödigt.
Tofflar som låter sin partner styra och ställa får skylla sig själva.

:D ni killar verkar inte ha det allt för lätt....tur man inte har såna problem...
skulle aldrig sålt min hoj pga någon annans önskemål

Men så tänker vi killar med mer än ett huvud i många fall vilket verkar utnyttjas till sin spets i vissa "förhållanden".
Känner till flera sådana fall.

:D ni killar verkar inte ha det allt för lätt....tur man inte har såna problem...
skulle aldrig sålt min hoj pga någon annans önskemål

de är väll de som e problemet, tjejer får göra va de vill vi killar inte, för de är alltid tjejen som ska bestämma åt en,

Till å med mitt ex är på mig att jag åker hoj, har sagt "hörrö vi är inte tillsammans längre du dumpa mig så de där funkar inte längre" hon blir alltid lika arg,

btw hon sitter å skicka bilder som hon googlat fram på MC olyckor å skickar i tron om att ja skulle sälja cykel ::dummer

de är väll de som e problemet, tjejer får göra va de vill vi killar inte, för de är alltid tjejen som ska bestämma åt en,

Till å med mitt ex är på mig att jag åker hoj, har sagt "hörrö vi är inte tillsammans längre du dumpa mig så de där funkar inte längre" hon blir alltid lika arg,

btw hon sitter å skicka bilder som hon googlat fram på MC olyckor å skickar i tron om att ja skulle sälja cykel ::dummer

Försvinner individen i ett förhållande?? Det ska den inte göra, då är det nåt fel!!! Verkar som att mcfolk ska gänga sig med mcfolk så man får förståelsen....
:pannkyss

Lika främmande för mig som för er.
Jag hade kunnat låna en miljon och köpt hojar för pengarna utan att min brud hade börjat gnälla om det. Möjligen tyckt att det var onödigt.
Tofflar som låter sin partner styra och ställa får skylla sig själva.

Amen to that! Det finns blandannat en vehög me´gubbar på jobbet som börjar tjata när man kommer...... Åååhh en såndär skulle man ha osv osv ......

Och då åker jag en sketen Offroadknarr för 25k som kostar 3-4k i helförsäkring.

Vad är problemet?? Jo oftast när man säger till dem, Men köp en jävla knarr då förfan...förihelvetes jävlar..... Då skruvar dom på sig och säger att dem inte får för frugan :dummer

Tycker faan inte synd om dem då de har satt sig i den sitsen själva :näsblod

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...