Jag körde nästan sönder en MC-kunds bil idag :) *film*

Det tror jag verkligen inte.. Speciellt med tanke på att han för några veckor sedan startade en tråd som handlade om hurvida hans kalafläckar :D

Lite offtopic men jag kan inte låta bli att allvarligt misstänka att du har photoshoppat dit "paket". Det vore humor.:rofl

fick höra tidigare idag att någon sett 2 heta kändisar gasa helvete på lidingöbron ..antingen är man jävligt snygg, eller så är man jävligt känd som syns i såna extremt höga hastigheter.

rEsPeCt roller, som har riktig blyfot :yoparty

Lite offtopic men jag kan inte låta bli att allvarligt misstänka att du har photoshoppat dit "paket". Det vore humor.:rofl

Inte photoshoppat, men jag "fluffade" upp det innan bilden :D Så det är väl lika mycket lögn som en photoshoppning, ungefär :P

fick höra tidigare idag att någon sett 2 heta kändisar gasa helvete på lidingöbron ..antingen är man jävligt snygg, eller så är man jävligt känd som syns i såna extremt höga hastigheter.

rEsPeCt roller, som har riktig blyfot :yoparty

OT!!
jag måste fråga nu medan jag kommer ihåg det :rolleyes:, tränar du på World class i ektorp? såg din gamla film med blomluktningen nyss och tyckte att jag kände igen dig.¨

Jag har varit där med en kille i rullstol några gånger och sett dig isåfall:näsblod

Last edited:

Jag har varit där med en kille i rullstol några gånger och sett dig isåfall:näsblod

Ofan, jo men jag har sett en snubbe i rullstol där.. jag brukar stå på rullbandet numera, kan bara inte bli mer bredaxlad än vad man är :näsblod bor ni i närheten av ektorp hills eller?

Ja, såna där ser man ju typ varje dag här uppe på vinterhalvåret. Såg bland annat en SLK Mclaren köra ut från konsum :banana
Och 200 BMW, Audi, Bentley osv osv :tungan

/ S.Kryt

Ja, såna där ser man ju typ varje dag här uppe på vinterhalvåret. Såg bland annat en SLK Mclaren köra ut från konsum :banana
Och 200 BMW, Audi, Bentley osv osv :tungan

/ S.Kryt

Å här var jag ned i hamnen "Puerto banus" och fick se 11 Ferrari på rad:D (ärligt alltså)

Men den där såg ju trevlig ut Ironmike:tummenupp

RoLLer: Klart du får låna min. Den är till salu också, så "you break it, you bought it" (läs: Tjöööp min bil för faan!)

Om du undrar varför den här filmsnutten ligger under mc-relaterat så syns det väl lång väg att vi inte är några Zatzy-muppar? :mad:
Filmen var väl sådär... :p
Men vacker bil!

Borde du inte lagt upp filmen på floppsidan sportbil?(Sorry Swedie, tråkigt men sant:()

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back