Visst var det konstigt?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Inte en chans på jorden att en faraohund kan bita en mördarhund ostraffat. Jag har båda typerna i mitt bostadsområde ,så jag VET!!!!!!!!!!!

Nej självklart snackar jag skit! jag sitter och ljuger!

Sen skrev jag följande.
"vad jag uppfattar liknade faraohund"
capish?

Har varit med om en liknande pryl när polarn var ute med sin labrador, skiter fullständigt i om nån annans okopplade hund får stryk, attackerar den så tänker jag då fan försvara mig/hund etc.

Håll hundar kopplade oavsett ras!!!!!!!!!!

Till skillnad från ALLA andra hundar är de olika formerna av kamphundar HELT befriade från avelns bieffekter. Det är faktiskt även den enda hunden där det till 100% är ägarens/skötarens input som påverkar hundens personlighet och att det i 90 fall av 100 är någon av dessa hundar som stör för skriverierna är helt enkelt en ren slump.

:rolleyes: kan ni inte ta och ge er nu.

Vet inte hur det hade gått om jag inte hade lyft upp min hund.
Han hade antagligen försvarat mig och sej själv.
Stackarn hörde av tjejen nyss att han ligger på rygg på mattan och försöker klia sig själv.
Tyckte det bara var så jävla kasst att inte ägaren till hundarna sa nått! :huvet

Nåja jag träffar nog han någon kväll när jag rastar hunden, då får vi se om han har hunden kopplad.
Förhoppningsvis.

Var nog bäst att du tog upp honom, hade han försvarat sig så hade nya rubriker kommit upp på löpsedlarna och Starstriker,Marcus,teo och resten av dom äckligt dryga människorna hade fått vatten på sina kvarnar.

Oj, vilka starka ord du använder om mig och andra. :)

Men är inte jag äkcligt dryg?! :(

:)
Kolla här då:
"Kamphundar förbjuds hos Svenska Bostäder, landets största bostadsbolag. Och det Stockholmsbaserade"

Så jävla bra, äntligen. Inte för det hjälper mig men det är en bra början, nu blir det plötsligt mer legitimt för även BRF att skriva in sådana regler.

Hoppas verkligen att det bara gäller hundar som är AGGRESSIVA och inte hundar som råkar vara av de raserna som omfattas av begreppet "kamphundar"

Last edited by a moderator:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...