Tjejdag, B&K på Gelleråsen 2007

Anmäld, men glömde medlemsnumret, tror ni det gör något?

Hade det nåt slags samband??

Jag vet inte. Betraktar kärlek, erotik, motorcyklar och karlar som ungefär samma genré. :va
Fick denna hypotes bevisad då min älskade Ninja blev stulen samtidigt som jag träffade karln i höstas. -och ett halvår senare blev hojen funnen i ett cykelgarage i Bredäng -och karln försvann istället. Tror dock inte att han kommer att påträffas i ett cykelgarge om ett halvår...
I så fall får försäkringsbolaget köpa ut honom...

:D :D
Jag vet inte. Betraktar kärlek, erotik, motorcyklar och karlar som ungefär samma genré. :va
Fick denna hypotes bevisad då min älskade Ninja blev stulen samtidigt som jag träffade karln i höstas. -och ett halvår senare blev hojen funnen i ett cykelgarage i Bredäng -och karln försvann istället. Tror dock inte att han kommer att påträffas i ett cykelgarge om ett halvår...
I så fall får försäkringsbolaget köpa ut honom...

Vill men....

...har inte råd!!!
Får lön som räcker i juli, men då ska det redan vara betalt! *suck*
Jag siktar på nästa år!!!
Då SKA jag med!!! :D

Last edited:
...har inte råd!!!
Får lön som räcker i juli, men då ska det redan vara betalt! *suck*
Jag siktar på nästa år!!!
Då SKA jag med!!! :D
Ge inte upp, du KAN chansa när det väl är dags. Alltså höra av dig till kursledningen och kolla om det finns platser kvar när du får lön i juli.

Förmodar att det bara är reggade hojar som får köra?
Skulle kunna tänka mig att köra bara för att träffa andra tjejer som kör.

Låter skitkul! Men då måste man väl ta med sin egen hoj? Skuitsamma det fixar sig då! Yippi!!

Finns de platser kvar?
Maila in en anmälan/kursledningen så får du svar på frågan!

Förmodar att det bara är reggade hojar som får köra?
Skulle kunna tänka mig att köra bara för att träffa andra tjejer som kör.
Tyvärr, hojen måste vara reggad och minst trafikförsäkrad, men det fixar du ju i ett nafs! *L*

Låter skitkul! Men då måste man väl ta med sin egen hoj? Skuitsamma det fixar sig då! Yippi!!
Jepp, egen/lånad hoj är ett måste, vi har inga hojar för utlåning. Hoppas du fixar det och hänger med!

/Veronica

Last edited:
Hur länge ska man vänta? Jag har skickat in en anmälan men inte börjat oroa mig ännu att jag inte hört nåt. Borde jag det? :unsure:
Jag ingår inte i kursledningen, men troligt är att om du inte hör något är det lugnt. Det ska komma en bekräftelse, med betalningsuppgifter mm.

Hur länge ska man vänta? Jag har skickat in en anmälan men inte börjat oroa mig ännu att jag inte hört nåt. Borde jag det? :unsure:

Hej hej.
Har heller inte hört något, men när jag anmälde mig till en annan kurs i sommar på Gelleråsen så tog det en vecka eller två i alla fall.
Någon annan som hört något?

Ses i Karlskoga
/C

Hej hej.
Har heller inte hört något, men när jag anmälde mig till en annan kurs i sommar på Gelleråsen så tog det en vecka eller två i alla fall.

Ses i Karlskoga
/C

Jag har inte heller hört något , men som du säger så har det tagit
en till två veckor när jag anmält mig till andra kurser innan jag fått svar.

/ L

Schyst att du ska med :tummenupp Vi kan ju åka ihop om du åker på torsdag kväll vilket jag avsett att göra.

Hej hej.

Ses i Karlskoga
/C

Kul att du ska med också. Trodde nästan vi förlorat dej till gränslandet :(

Kanske kan vi också mötas upp :)

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25