Le Mans 24 timmars

Det ser ut att gå bra för Team Suzuki Sweden, Dom kvala in på 36:e plats och har legat mellan 13-20 plats hela tiden. Just nu 14:e och Adrian som kör nu kör samma tider som toppteamen.
Heja:tummenupp

Sitter o kollar pâ franska eurosport nu, ett gissel att man inte kan franska... :gnissla
Dâligt med resultatlistor ocksâ men det ser rätt coolt ut när de burnar runt Le Mans i mörkret. :tummenupp

Är det bara jag som inte kan se sändningen på eurosport nu? Det skulle ju börja 23.15 men är fortfarande inget ???

Kan ju trösta er lite med att det inte händer överdrivet mycket pâ Le Mans heller... ;)

Bättre än snooker iofs...

nä inget här heller .....

varför blir man inte förvånad ? :gnissla

Ok...bara så jag vet...annars hade jag slängt ut tv:n nu o alla tv tablåer också......för det är ju inte första gången det händer...sist var det när Formel 1 loppet skulle gå ....då blev man uppdragen ur sängen tre kvart för tidigt på en söndagmorgon (7:55):huvet

Jag vill också se Le Mans. *väntar*
Men program drar över ibland.
Till och med fotboll.... :huvet

Sen kommer kampsport... *suck*
Det blir nog inget race ikväll.

Tittade lite till och från men tyvärr så är inte endurance direkt spännande. Någon leder med ett par varv före tvåan som i sin tur är ett par före trean osv. Efter några snygga depåstopp är inte det spännande heller. Bättre än snooker dock.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...