Ons-körningar 18,00 Torget U-A

kieL skrev:
2495149 kör ni något ännu elr? skulle vara kul och hänga med er med motarder ut någon gång. jag hämtar en ktm exc 125 på lördag=)
Jag har ställt av för i år. Men det finns allt några som har hojen påställd året runt...

kieL skrev:
2495149 kör ni något ännu elr? skulle vara kul och hänga med er med motarder ut någon gång. jag hämtar en ktm exc 125 på lördag=)

jag ska säkert ut och leka nån dag, dock är det svårt att bestämma nåt "fast" eftersom jag jobbar så dumma tider men säg du till om du ska ut å köra så får vi se om ja kan hänga me.
/erik

tyson skrev:
2496923 jag ska säkert ut och leka nån dag, dock är det svårt att bestämma nåt "fast" eftersom jag jobbar så dumma tider men säg du till om du ska ut å köra så får vi se om ja kan hänga me.
/erik

javisst =) har även en kompis med en ktm 125 sm. så om ni ser två exc 125or så är det vi =)

Då blir det till att ligga o pressa ditt nytilskott KieL. Om du ska köra med dom stora grababrna asså.

man behöver ju inte ligga o pressa fullt om man bara åker runt och busar lite :P

Har precis fått tilllbaka hojen från verkstaden, nu går den som en klocka. Var ute o körde lite ikväll faktikst. Tror inte jag hinner köra något imorgon men nästa helg blir det nog en tur om det är fint väder. Någon annan som har tänkts sig ut då?

dom "stora" garbbarna.. eller inte, var ute och busade lite idag, fan va skoj det är! mer bakhjulkörning åt folket! :tummenupp
/erik

tyson skrev:
2532211 dom "stora" garbbarna.. eller inte, var ute och busade lite idag, fan va skoj det är! mer bakhjulkörning åt folket! :tummenupp
/erik
Ja, jag tror det var dig jag såg på bakhjulet upp för backen vid östrabo... Säg till om ni behöver en kameraman...

Firefly skrev:
2533236 Ja, jag tror det var dig jag såg på bakhjulet upp för backen vid östrabo... Säg till om ni behöver en kameraman...

hehe, ja jag körde förbi där en sväng iaf.
vi behöver alltid en kameraman! har försökt ta lite kort men det blir aldrig bra, antingen blir det suddigt eller så e hojen redan förbi eller så e den för långt bort. det e ju pisssvårt! mycket lättare å wheela! :tungan
/mvh erik

Vintern e på G

Hej alla orginal:D
Körde en glidare i kylan för att ställa in den i garaget å de va sådar, men ja fick ju gasa:yoparty
Min hoj ska ja plocka ner motorn på å se vad som går att göra med den!!!
Man har ju hela vintern på sig att greja å man vet aldrig vad som händer,men åka hoj ska ja göra till våren:squid :hojcbr :hojbusa :hojraket
Ha de gött era:tuttar :trixie :tuttar :trixie

Någon som ska med imorgon och ta sig en liten tur om vädret tillåter. Jag blir nog där.

ska se, va snäppet för kallt idag faktiskt.....

jupp, fastän man hade bra me kläder på sig så var det lite kallt. och vi körde inte nån jättesväng.

hemma o sjuk idag, skulle inte gett mig ut igår me min förkylning, e tio resor värre idag så :huvet

men annars va turen härlig :)

Vem var tatuerare?
Jag åker nog ut till fröland en sväng o övar lite, är ju inte så kallt när man inte kör så fort.

varit ute en sväng nu innan, inte så farligt kallt, men jag åkte ju mest i stan. Jag finns på torget kl 18.00 iallafall.

Back