Bilder, humlans körning på a-torp, 070415

möjligtvis ingen grönklädd snubbe på en vit (omålad) sifferlös kawa med grön tank?

Har du några fler bilder på en blåvit R1a i gat gruppen ..... vita krasch kåpor fram o orginal bak del ..... blå vit skinnställ :)

2890547 Snygga bilder! Men när blev Anderstorp lika kuperat som Cadwell Park? Ser ut som fritt fall på bilden. :)
Hehe, vi diskuterade det lite i början av tråden. Jag fotade för första gången så jag flummade runt lite o provade o vrida på kameran. Det såg fränt ut i kameran men det gör sig inte lika bra på datorn. Nästa gång blir det utan lut :)

Hehe, vi diskuterade det lite i början av tråden. Jag fotade för första gången så jag flummade runt lite o provade o vrida på kameran. Det såg fränt ut i kameran men det gör sig inte lika bra på datorn. Nästa gång blir det utan lut :)

Var bara tvungen att retas lite.. :tungan

Tycker bilderna ser riktigt bra ut annars! :tummenupp

Du har inte någon annan länk som du kan lägga upp bilder på. Annars kommer en fråga igen. Finns det några bilder på en repsol med svart skinnställ på föraren...
Tack på förhand

var e

bilder på mig... ja vill köpa ´bilder om där finns det på mig, körde en svart ducati nr 15 i licensgruppen, var får ja tag på det:yoparty

Ja då passar jag väl på jag med då,
En blå Honda hornet 600, blåvitt och svart skinställ

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back