Hjälp med att kränga däck

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Aprilia SXV550
Hej,

är det någon som kan hjälpa mig att kränga på ett framdäck (16') och balansera in det? Alternativt någon som kan låna ut ett depåstöd fram som lyfter i kronan så jag kan åka till en däckverkstad.

//J
 
Hoppas det känns bättre med nya sulor och hjullager...

Fy fy inte åka med så dåliga lager. :tungan

:näsblod nej det är inte bra.

Btw.
Polisen hade stannat en kille alldeles efter utfarten på almungevägen. Blev något förvånad när han hoppade ut ifrån bilen och vinkade in mig också. Jag och den andra stog och tittade på varandra och undrade vad som pågick. Första frågan han ställer till mig är:

- Jaha, är det någon man känner igen?

Tror inte det blev mitt svar. Fick visa kortet och sen åka igen. Ingen blåsning ingen flygande. Mycket konstigt.
 
:näsblod nej det är inte bra.

Btw.
Polisen hade stannat en kille alldeles efter utfarten på almungevägen. Blev något förvånad när han hoppade ut ifrån bilen och vinkade in mig också. Jag och den andra stog och tittade på varandra och undrade vad som pågick. Första frågan han ställer till mig är:

- Jaha, är det någon man känner igen?

Tror inte det blev mitt svar. Fick visa kortet och sen åka igen. Ingen blåsning ingen flygande. Mycket konstigt.

Man tycker ju att de inte borde blanda ihop oss så lätt :D :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top