Cagiva Mito-tråden

2889493 vikt och längd på dig?
Dryga 1.80 cm lång och knappa 70 kg (ja, klenis :tungan).

Edit: Kommer att köra med skinnställ strl. 52, och det känns som att tröjan kommer sitta ganska bra på det, den bör nog inte vara mindre iaf. :)
Har/ska du köpa? :)

Last edited:
Dryga 1.80 cm lång och knappa 70 kg (ja, klenis :tungan).

Edit: Kommer att köra med skinnställ strl. 52, och det känns som att tröjan kommer sitta ganska bra på det, den bör nog inte vara mindre iaf. :)
Har/ska du köpa? :)

jaop, jag skall nog köpa. Men jag är däremot ännu spinkigare än dig, 192+ inte mätt mig på länge, 74kg

2889554 jaop, jag skall nog köpa. Men jag är däremot ännu spinkigare än dig, 192+ inte mätt mig på länge, 74kg
Tycker jag verkligen du ska göra, sjukt snyggt till motard. :) Vet inte hur du har tänkt köra, men om du bara ska ha "crosskydd" under tröjan hade jag nog satsat på L-XL, ska du ha ställ under blit det nog XL+ (dom är faktiskt ganska smala till designen). :)

Hur går det med hojplanerna förresten? Hörde att det var problem både mekaniskt och psykiskt. :(

2889588 Ja, jag är jättenöjd, det är riktigt skönt. :)
Japp, stövlar har jag, ett par Oxtar.
Härligt. :)
Jag har faktisk också hittat ett precis sånt ställ jag vill ha, billigt och allt. :) Bara det att han som säljer det inte har tagit någon bild på det själv, samt att man inte kan ringa honom. :gnissla Jag vet inte om det bara är jag, men om han ska skicka ner det till mig så borde vi väl pratas vid mer än över nätet känns det som...

Jag har faktisk också hittat ett precis sånt ställ jag vill ha, billigt och allt. :) Bara det att han som säljer det inte har tagit någon bild på det själv, samt att man inte kan ringa honom. :gnissla Jag vet inte om det bara är jag, men om han ska skicka ner det till mig så borde vi väl pratas vid mer än över nätet känns det som...

Hmm, låter lite skumt.. låter som att det kan vara en blåsning på gång :gnissla

hur långt e det ifrån han då??

hur långt e det ifrån han då??

Tycker jag verkligen du ska göra, sjukt snyggt till motard. :) Vet inte hur du har tänkt köra, men om du bara ska ha "crosskydd" under tröjan hade jag nog satsat på L-XL, ska du ha ställ under blit det nog XL+ (dom är faktiskt ganska smala till designen). :)

Hur går det med hojplanerna förresten? Hörde att det var problem både mekaniskt och psykiskt. :(

Har väl tänkt att köra mest med crosskydd, men även skaffa mig ett ställ. så jag kan börja köra lite bana. siktat på en XL tröja.

ah med hojen går det väl framåt iaf. Den är helt klar. väntar bara på CDI boxen, kommer på fredag:yoparty så förhoppningsvis så ska det inte bli mer bekymmer. Fan vad många som är intresserade av hojen då. typ 5 pers som addat mig bara för jag skrev att jag funderade på att sälja den i ett inlägg:tungan

psykist duger det väll, känns som man tagit ett steg vidare. man måste ju lära sig, det är något som man får lära sig leva med. Det händer alla.

Jag vill också ha allt klart nu så jag slipper tänka på mer... funderar också på en tröja sen att ha utanpå:D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon