MMOG-spel som sparkar stjärt!

Reggat mig där, sparkade precis igång det. Nuppa ligger sydväst.. starta SH allians där också? Den kan jag iaf gå med i =)

Reggat mig där, sparkade precis igång det. Nuppa ligger sydväst.. starta SH allians där också? Den kan jag iaf gå med i =)

Jag är med där oxå.

Samma vädersträck och samma nick. Det går fort som fasen i den servern. Undra om detta kommer att bli rörigt. Kankse borde ha en MMOG x3 tråd oxå :va

Tycker vi ska vänta med allt vad byggnader heter i minst en vecka och konsentrera oss på prod istället.

hmm ok, men ändå.. satsa på att bygga en fet grotta ist. Ist för att lägga pengarna nu i början på trupper. Kan misstänka att ganska mga kommer göra så. Känns lite dumt, kan man ist lägga pengarna på fälten kommer det ge tillbaka ordentligt lite senare (om ca 1-2 veckor). ist för att ha lagt motsvarande 5 nivå 7 fält på trupper ligger dem ist och producerar mera =)

Jag har platser över i min SH - SV allians på server 2. Ni som tidigare inte fått plats men är sugna bör skicka intresseförfrågan till Stoffer här på sh eller kristo som han heter på Travian.

Nu ska vi skaka stjärt!

hmm ok, men ändå.. satsa på att bygga en fet grotta ist. Ist för att lägga pengarna nu i början på trupper. Kan misstänka att ganska mga kommer göra så. Känns lite dumt, kan man ist lägga pengarna på fälten kommer det ge tillbaka ordentligt lite senare (om ca 1-2 veckor). ist för att ha lagt motsvarande 5 nivå 7 fält på trupper ligger dem ist och producerar mera =)

Ja det är så jävla rätt så det finns inte. Eftersom jag själv inte var så kunnig i frågan när jag startade på S2 men senare berättade för vänner om hur man skulle göra så är dom nu på väg att gå ifatt mig :gnissla

Alliansen kan ju iaf vänta 3 dgr. Nu går det ju undan...

Vart ligger ni ngnstanns?

540 (-26|-30)
Stam: Romare
Allians:
Ägare: Nuppa
Invånare: 26

Min S3 by:

Bootstrap69`s by (-17|-31)
Stam: Galler
Allians:
Ägare: Bootstrap69
Invånare: 30

Mark, nu är vi ju nästan grannar... hmm galler, ville vara det med råkade välja Romare ist... typiskt, menar de "germanska blixtarna" är grymt snabba... =)

Jag har varit på travian.com:s 3xserver i en veckas tid, men när jag muckade gräl med en så fick jag en av de största allianserna på mig.
Efter 27 attacker på 6 timmar, där den första anfallet var på 3776 ! germanska knektar, så gav jag upp...:mad:

Nu finns jag på svenska 3x.

Germaner (-42,-41)
namn: Sucker
By: SH_3xPestilence

Last edited:
Mark, nu är vi ju nästan grannar... hmm galler, ville vara det med råkade välja Romare ist... typiskt, menar de "germanska blixtarna" är grymt snabba... =)

Ja, i S3 kommer vi nog att bli goda vänner :)

Jag valde medvetet att hamna i S/V där oxå. Hoppas att fler här gör det.

MOaaahahaha, när du hälsade på min i S2 så fick du allt ditt stekta kött kokt :D :tungan
Man får ingen lev. rapport då va?
Säg att jag har 1000 av allt, men en grotta som gömmer hälften. Hur mkt säger scouten att man har då, 500 eller 1000?

Nej, fick bara meddelande om att min scout inte klarade sig..

När jag scoutar får jag reda på ALLT du har. Dock kan jag ej se om du har grotta eller liknande..

Nyheter
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”