Härnborg
nihao
Vilket jävla monster! Dom går ju så in i helvete. 
Du måste langa en film på den sen!

Du måste langa en film på den sen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Låter ungefär som att meka NSR.2885259Idag har jag grejat med den ca 4 timmar och har fortfarande inte fått ur motorn. Men imorgon ska den ut, det borde max vara en eller två bultar kvar.

Konstigt med en lilla motorn.2885259Idag har jag grejat med den ca 4 timmar och har fortfarande inte fått ur motorn. Men imorgon ska den ut, det borde max vara en eller två bultar kvar.

Idag har jag grejat med den ca 4 timmar och har fortfarande inte fått ur motorn. Men imorgon ska den ut, det borde max vara en eller två bultar kvar.

Ja men det är ingen riktig hoj. Det är snarare en moped.![]()
Det är ingen vanlig tung hoj iaf.. Ja, men det är fortfarande 4,5 mil längre som jag kommer än dig på din KTM2885685Den kommer skära innan du tjört ens 5 mil.

Pawned.2885950Ja, men det är fortfarande 4,5 mil längre som jag kommer än dig på din KTM![]()

Amatörbyggt fordon är nog målet. Så fort jag hittar en passande ram så startar jag en projekttråd. Om någon av er finner en tzr250 ram får ni gärna pma. Det ska helst vara av den nyare sorten 3XV.

Visst är min kickjävel freck? Det är så en räser ska startas.2886414![]()
![]()
![]()
En räser skall springas igång.2886415Visst är min kickjävel freck? Det är så en räser ska startas.![]()
Kick är onödig vikt.Visst är min kickjävel freck? Det är så en räser ska startas.![]()
Det vet jag inte. Jag har iallafall inte hittils fått någon hård retur.2886443Blir kul sen när vi står mitt i stan och du ska kicka igång, så flyger du 4 meter upp i luften och landar en bit framför hojen pga "tillbakakicken"Eller kanske bara blir så när det är större 2-t cylindrar?
Ja, men det är fortfarande 4,5 mil längre som jag kommer än dig på din KTM![]()

|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA