Letar efter backspeglar!

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
jo har kollat runt på lite backspeglar men har s¨å jäkla svårt att bestämma mej.... någon som har några bra tips på några små smidiga backspeglar till bra pris?
Dom ska kunna fästas i racekåpor så de inte är nån knepig fästanordning för originalhållaren!
mvh//PB

Såna här har jag på min.Finns på tourinbutiken för 350kr/par

Bifogat

• 75-3528.jpg
    75-3528.jpg
    10.6 KB · Visningar: 50
ser ju bra ut, vet du vad modellen heter? tänkte bara för de blir lättare o hitta dom då! men dom där fästena o så de går o vrida på dom o så utan att man sätter dom i originalhålet?
Ser ju bra ut o bra pris var de med, tack :)

jag har backspeglar från r6 och r1 till salu! dom finns i örebro. du kan få dom billigt, hör av dig via pm!

Hoppas att det är okej om man lånar tråden då man själv också är på jakt efter bakspeglar. Själv är jag nog inte på jakt efter samma bakspeglar som dig men jag behöver tips med hemsidor där de finns att beställa ifrån..

Jag är på jakt till min DRZ SM, hade tänkt att sätta fast dem längst ut i änden på styret.. Vet någon om det finns sådanna att få tag på eller får man modifiera om på något sätt? För jag har sätt att de finnes....

MVH / JS

Hoppas att det är okej om man lånar tråden då man själv också är på jakt efter bakspeglar. Själv är jag nog inte på jakt efter samma bakspeglar som dig men jag behöver tips med hemsidor där de finns att beställa ifrån..

Jag är på jakt till min DRZ SM, hade tänkt att sätta fast dem längst ut i änden på styret.. Vet någon om det finns sådanna att få tag på eller får man modifiera om på något sätt? För jag har sätt att de finnes....

MVH / JS

En motard ska inte ha backspeglar !!!!!
De går sönder då man trillar.

Haha, det är en fördel att ha backspeglar så man ej blir påkörd och trillar också :)

Du blir en jävel på att vrida på huvudet efter ett tag, tro mig !!!

O som sagt, blir du påkörd i alla fall så går åtminstoned inte speglaran sönder. :D

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026