hakis
Nu med ny formula
- Gick med
- 19 Oct 2004
- Ort
- Skåneland
- Hoj
- Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Tjabba!
Har ett ganska stort problem, det är så att jag behöver delar till en tjeckisk vurstingmotard ala stridsvagnskonstruktion. En Praga 640 SM -03
Det finns ingen generalagent i sverige längre, någon som vet var fan man kan hitta delar??
Hörde av någon att dom tagit motor från husqvarnas 610 och bytt upp sig till
en 640cc kolv o cylinder. ÄR DET NÅGON SOM VET NÅGOT OM DETTA SNÄLLA BERÄTTA
För jag kolappsar snart. hehe
Har ett ganska stort problem, det är så att jag behöver delar till en tjeckisk vurstingmotard ala stridsvagnskonstruktion. En Praga 640 SM -03
Det finns ingen generalagent i sverige längre, någon som vet var fan man kan hitta delar??
Hörde av någon att dom tagit motor från husqvarnas 610 och bytt upp sig till
en 640cc kolv o cylinder. ÄR DET NÅGON SOM VET NÅGOT OM DETTA SNÄLLA BERÄTTA
För jag kolappsar snart. hehe