MMOG-spel som sparkar stjärt!

Hmm.. De Förluster man har vid anfall, är de döda eller tillfångatagna?

Kan man få tillbaka dem vid en Normal attack eller?

Det brukar framgå om de är fångatagna. Och då får man igen dem med ett normalt anfall. En soldat kan fria en annan så du måste skicka lika många som du vill hämta hem..

Är jag den ende som har klarat mig från att bli plundrad? :va
Än måste jag tillägga men det skrämmer nog en del att man har över 100 gubbar i byn :yoparty

Är ju bara inne på dag 8 eller 9 :)

Än måste jag tillägga men det skrämmer nog en del att man har över 100 gubbar i byn :yoparty

Jag skulle nog säga att ditt medlemskap i alliansen skrämmer mer än några hundra futtiga gubbar. Plundring drabbar i 9 fall av 10 allians-lösa spelare.

Är ju bara inne på dag 8 eller 9 :)

Jag har inte blivit plundrad heller...

Pff rädd... De tycker mest synd om dig för du är en mesig häst-chey! :arsele

Har inte heller blivit plundrad. Men som sagt skrämmer nog att gå på en allians som har ranking 219 samt en underallians på ranking 284.

Många här som inte kommit med i en allians. Skriv till mig så kan jag adda er till SH3 tror jag de blir. Finns väl 2st som är fulla nu väl

Skriv till mig så kan jag adda er till SH3 tror jag de blir.

Det bästa är nog om de skriver till GoffGoff (alltså mig) eftersom det är jag som grundat alliansen SH3 och därför kan bjuda in folk... Eller kan alla alliansmedlemmar skicka inbjudningar?:va

Ahh ok. Så SH3 finna med. 4:a då

Har 93:invånare. Hur många har du kortgubbe

Last edited:
Ahh ok. Så SH3 finna med. 4:a då

Har 93:invånare. Hur många har du kortgubbe

Jag har 161 plus lite trupper...

Varför starta en ny allians innan de befintliga är fulla? Jag har platser kvar i SH3. Det blir lite rörigt med för många allianser. Särskillt när det ska börjas förflyttas medlemmar "uppåt"...

joina SH 3 :fakta

Det bästa är nog om de skriver till GoffGoff (alltså mig) eftersom det är jag som grundat alliansen SH3 och därför kan bjuda in folk... Eller kan alla alliansmedlemmar skicka inbjudningar?:va

bara du.
vet ej hur det funkar med olika grader på medlemmarna. man kan ju vara drottning mm. om man får en "grad" och därigenom mer att göra och säga till om.

Btw.

MikkE om du behöver hjälp med SH 2 alliansen så säg till för jag har bestämmt mig för att stanna i den hela kriget ut. Om det blir platser i SH så ta dom andra i topp 3 och inte mig.

Till alla!

Ska fatta mig kort bara....

På väldigt kort tid har det vart väldigt intensivt med Travian. Kul tycker jag faktiskt men kan vi inte lugna oss lite? Vi är ju redan inne på en tredje allians liksom.

Till er som är nya eller inte är med i någon allians så kan ni koncentrera er med att lära er spelet och bygga upp er by. Ni har en vecka på er innan ni inte är oskyddade längre.
På en vecka hinner vi tre 'alliansledare' (Jag [BrockLanders], Mark [Bootstrap69] och korvgubbe [GoffGoff]) utöka våra ambassader så fler får plats.
Jag har nu de senaste timmarna inte gjort någonting för att spara råvaror till en Level 5 ambassad :tummenupp

1. Börja med att kolla igenom regler, instruktioner osv.
2. Uppgradera alla fält med råvaror
3. När du uppgraderat (typ till level 2 eller 3) kan du börja fixa en ambassad. Man behöver en ambassad (Level 1) för att kunna joina en allians.

Jag tjatar inte eller så utan tycker bara att det kanske blir lite _väl_ mkt med för mkt liksom. Dessutom så måste vi alliansledare få en chans att hinna med uppgraderingarna. Det blir inte billigt mot högre levels :mad: :huvet

mvh

Micke aka. BrockLanders
Alliansledare för SH 2 - SH_Sporthoj ProspeCt

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...