Leo vince Klistermärke!

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Tjena allihopa!

Köpte ett leovince alu rör på utförsäljning men fick varken med klistermärket eller leo vince plåten till röret. Firman jag köpte röret av kunde inte greja fram nått heller. Är det någon som vet om vart man kan få tag i ett nytt märke/plåt för just nu sitter ett skitfult märke på röret som är omöjligt att få bort.

MVH /B

Allright.fi är väl importör?

Själv valde jag Leo Vince av den enkla anledningen att man fick med dekaler och plåtar vid sidan om. Jag valde att inte sätta dit dem, varför ska jag göra reklam för dem när jag betalat dyrt för rören? Ful logga och fel färg dessutom.
Hade jag vetat vart jag la dekaler, plåtar och nitar hade du gärna fått dem mot porto.

Tjena allihopa!

Köpte ett leovince alu rör på utförsäljning men fick varken med klistermärket eller leo vince plåten till röret. Firman jag köpte röret av kunde inte greja fram nått heller. Är det någon som vet om vart man kan få tag i ett nytt märke/plåt för just nu sitter ett skitfult märke på röret som är omöjligt att få bort.

MVH /B

hej:)jag har både klistermärke och en aluminumplåt med leovince loggan på som du kan få.ge mig en adress så skickar jag det i morgon om du vill:)

mvh zuckan

FireSalle, din VTR1000F var säkert så billig att du känner du vill "göra reklam" för den? Eller?

/H
Ungefär så. Det är en rätt "ren" enfärgad hoj i rött som jag gillade. En fet eftermarknadslogga på rören ville jag inte ha, tycker LeoVince var bussiga som gav mig alternativet att köra utan. Ett stort skäl till att jag valde just dem. Jag har inte dekaltrimmat hojen i övrigt heller, och inte målat i "Michelin" på sidan av däcken om du undrar.

Last edited:
hej:)jag har både klistermärke och en aluminumplåt med leovince loggan på som du kan få.ge mig en adress så skickar jag det i morgon om du vill:)

mvh zuckan

Pm skickat!

Underbart att det finns Hederliga människor man bugar och bockar!

Tack MVH/B

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...