Vart lämna in för PCIII mappning i bänk runt sthlm?

EVOVII

Medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
2012 Yamaha XT660R
Jag har en PCIII till min ZX10'a med KN filter och Racefit slipon. Nu undrar jag vart i sthlmsområdet man bör lämna in den för att få den mappad i bänk? Vad jag vet så har Mc-Varuhuset, AVA och Din MC bänk, finns det fler och vilka är vassast på PC? Vad har ni för erfarenheter och finns det några som är allmänt kända som de bästa? Priserna verkar ligga runt 2,500-3,000:-

Behöver ju inte vara i omedelbar närhet eller i sthlm heller, kan tänka mig att åka en bit om man vet att det blir extra bra gjort :)

Finns några att välja på som har dynojetbänk.
Finns några andra som kör andra bänkar...

Har personligen bara goda erfarenheter från AVA och deras mappningar.. De är dessutom märkeskännedomen.
Så jag förstår inte vad Majkie_87 menar med sitt totalt nollsägande inlägg.
Finns andra erkänt duktiga "bänkare" med..
Det viktiga är ju att den mappas in i hela registret, vilket tyvärr inte alla som jobbar med bänkar gör...
Jag kan iaf klart rekomendera AVA eller så tar du kontakt med ronny i Enköping http://www.ncracing.com/info.html Gör också bra ifrån sig.. ;)

Finns några att välja på som har dynojetbänk.
Finns några andra som kör andra bänkar...

Har personligen bara goda erfarenheter från AVA och deras mappningar.. De är dessutom märkeskännedomen.
Så jag förstår inte vad Majkie_87 menar med sitt totalt nollsägande inlägg.
Finns andra erkänt duktiga "bänkare" med..
Det viktiga är ju att den mappas in i hela registret, vilket tyvärr inte alla som jobbar med bänkar gör...
Jag kan iaf klart rekomendera AVA eller så tar du kontakt med ronny i Enköping http://www.ncracing.com/info.html Gör också bra ifrån sig.. ;)

Tackar för svaret, vet du om de har en enda kille som gör mappningen på AVA eller är de flera?

tror att dom är en eller två st på AVA som kan mappa , Adi gjorde min mean streak och det blev alldeles utmärkt , 10 hk på bakhjulet extra :)

Jag har bara bra erfarenheter från AVA .

Om du orkar åka en liten bit finns det en kille utanför Uppsala i Storvreta som jag har stort förtoende för. Killen har tävlat/tävlar?? i dragracing med bågar och har en liten verkstad "Andreas Bladlunds Finmekaniska" hemma på tomten. Han ger ett väldigt proffsigt och pålitligt intryck. Obs, det är ingen jag känner utan en verkstad jag anlitade för injustering av min 929 Fireblade för några år sedan efter att jag fått en hel del positiva kommentarer av andra som varit där. Jag var än mer positiv när jag åkte där ifrån med tanke på det arbete han lagt ner för att få det som han ville.

Om du orkar åka en liten bit finns det en kille utanför Uppsala i Storvreta som jag har stort förtoende för. Killen har tävlat/tävlar?? i dragracing med bågar och har en liten verkstad "Andreas Bladlunds Finmekaniska" hemma på tomten. Han ger ett väldigt proffsigt och .

Har också anlitat honom och har bara bra saker att berätta om honom.

Om du orkar åka en liten bit finns det en kille utanför Uppsala i Storvreta som jag har stort förtoende för. Killen har tävlat/tävlar?? i dragracing med bågar och har en liten verkstad "Andreas Bladlunds Finmekaniska" hemma på tomten. Han ger ett väldigt proffsigt och pålitligt intryck. Obs, det är ingen jag känner utan en verkstad jag anlitade för injustering av min 929 Fireblade för några år sedan efter att jag fått en hel del positiva kommentarer av andra som varit där. Jag var än mer positiv när jag åkte där ifrån med tanke på det arbete han lagt ner för att få det som han ville.

Har också anlitat honom och har bara bra saker att berätta om honom.

Ok, låter intressant, ska kolla upp honom då :) Men han har riktig bänk och så?

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back