MMOG-spel som sparkar stjärt!

Välkommen :)

Slösa nu inte bort dina resurser på strunt utan uppgradera fälter så mycket du kan. Du är ju skyddat i 7 dagar, Glöm inte att köpa extra resurser för ditt guld

Mja... Jag har redan 60+ invånare så det är lite sent nu :)

EDIT: Mja.. Blir det nån jävla allians eller?

Last edited:
Verkar som att det är många som är sugna på att gå med i alliansen nu. Mark var väl på gång att uppgradera SH till 15 och SH 2 ligger på 9 i dagsläget. Är det så många intresserade att nuvarande allianser inte hinner få en tillräckligt hög tillväxt för att uppgradera är det kanske läge att starta upp SH 3 - Sporthoj HanGaRouNDs ;)

Jag är oxå med nu men gjort tyvärr inte rätt enligt första inlägget. Ska testa runt lite. Heter SwedieSH då fuckot Cyren tog mitt namn.

Jag är oxå med nu men gjort tyvärr inte rätt enligt första inlägget. Ska testa runt lite. Heter SwedieSH då fuckot Cyren tog mitt namn.

Gjorde du inte rätt så går det att avsluta den byn och starta en ny

Döp dig då till SH_Swedie eller liknande. Allt du behöver är en ny mail att regga den nya byn

:rodnar gjorde oxå fel första gången

Jag tycker vi anfaller A.O.V!

Han som har mina män är med i den alliansen. Och ledaren där har totalt 100 invånare typ. Så vågar inte anfalla för att frita mina män. :gnissla

Edit: Upptäckte nu att ledaren bodde ganksa långt ifrån mig så jag ska nog klara mig om jag anfaller. :)

Last edited:
Nu har vi på fjollhoj.se skapat en till underhuggar allians som kommer att hjälpa sporthoj. :tummenupp

Härmed ansöker jag om att gå med i allianshelvetet..

x113 y-110

Jag tror att MikkE har koll på det där. PMa honom o hör efter hur läget ligger till. Som det är nu så är det rätt så högt tryck på dom.

Blev iofs tre lediga platser idag.

Nu har vi på fjollhoj.se skapat en till underhuggar allians som kommer att hjälpa sporthoj. :tummenupp

Kalas!

Back