MMOG-spel som sparkar stjärt!

Jag är på gång, ligger just nu på:
Trä: 50 per timme
Lera: 63 per timme
Järn: 43 per timme
Vete: 22 per timme

Dag 5.. börjar bli dags att skaffa sig grotta kanske :)

Troligitvis en nybörjare som bara har varit inne någon gång. När det bara var 4 invånare trodde jag att det var lätt att plundra. :confused:

Nu såg jag att har han blivit avstängd för inaktivitet. :gnissla

ÄR du mindre än 2-3 så slår invånarna ihjäl dig :näsblod

Så anfall bara med minst 3 nästa gång :)

Nybyggare är de som har startat en till by och sänt dit några för att bygga upp den. Det ser du lätt genom att kolla att den byn är huvudbyn eller inte.

Själv är en av mina grannar en guldgrotta :D
så jag plundrar och bygger nya soldater så att det är fler för varje gång som ger sig iväg :yoparty

Last edited:
ÄR du mindre än 2-3 så slår invånarna ihjäl dig :näsblod

Så anfall bara med minst 3 nästa gång :)

Nybyggare är de som har startat en till by och sänt dit några för att bygga upp den. Det ser du lätt genom att kolla att den byn är huvudbyn eller inte.

Själv är en av mina grannar en guldgrotta :D
så jag plundrar och bygger nya soldater så att det är fler för varje gång som ger sig iväg :yoparty

Bra tips med huvudby eller inte.

Måste vara bra att ha en sån trevlig guldgranne. :tungan

Klar för allians
SH_bissmark (-5 , -154)
Grappy (-40 , -150)

--

Blir plundrad om 8 minuter av tjernobyl`s by (-42|-148) , Har inga trupper ännu, har lagt alla resurser på att bli klar för allians och uppgraderat fält osv, har Grotta nivå 6 (nivå 7 om 30 minuter) Finns inget sätt att försvara mig på då va? Har mur nivå 1 iaf :P

Edit: Det gick bra, han fick bara med sig 170 Trä och 182 Järn :)

Last edited:
Bra tips med huvudby eller inte.

Måste vara bra att ha en sån trevlig guldgranne. :tungan

Japp :yoparty
Och ikväll så är en granne till fri att plundra och inom två dagar så är det 3 eller 4 till som är fria att plundra :yoparty :tuttar

Klar för allians
SH_bissmark (-5 , -154)
Grappy (-40 , -150)

--

Blir plundrad om 8 minuter av tjernobyl`s by (-42|-148) , Har inga trupper ännu, har lagt alla resurser på att bli klar för allians och uppgraderat fält osv, har Grotta nivå 6 (nivå 7 om 30 minuter) Finns inget sätt att försvara mig på då va? Har mur nivå 1 iaf :P

Edit: Det gick bra, han fick bara med sig 170 Trä och 182 Järn :)

Om han inte förlorade så många gubbar så kommer han tillbaka. Uppgradera grottan så att du har ett visst skydd

Last edited:
ALLES!! Ni ligger på listan. Ska försöka uppdatera ambassaden idag.

SH_bissmark (-5 , -154)
Grappy (-40 , -150)
-144l-81 SH_ryderonthestorm

Anföll några galler, tänkte plundra dom men den jäkeln tog mina tre stolta legionärer till fånga.
warrier1 heter människa som gjorde detta. -71 -138

Hur gör jag för att frita mina trupper?
Läste i tråden i datorforumet att man tydligen inte ska plundra galler för då hamnar man i en fälla, vilket jag har gjort. Man ska döda dom.

Kan någon skicka trupp till honom för lite fredsframtvingande åtgärder?

Jag håller just nu på att uppa ambassaden!

Det tar bara 1h 20min :gnissla

Detta innebär att dom som har bäst snurr på sina råvaror och är med i ProspeCts kommer att få komma över till SH - Sporthoj sparkar stjärt :yoparty

:lol

Jag fick just ett hot från en som jag plundrat x antal ggr. "vänta bara tills jag är med i alliansen!" :lol

Hoppas det inte är någon här. :3freak

Men som tidigare sagt. Byt så att byn heter SH_ ochvad ni vill kalla den. Mycket lätare att se då.

:lol

Jag fick just ett hot från en som jag plundrat x antal ggr. "vänta bara tills jag är med i alliansen!" :lol

Hoppas det inte är någon här. :3freak

Men som tidigare sagt. Byt så att byn heter SH_ ochvad ni vill kalla den. Mycket lätare att se då.

hahaha :D

Hur mkt har du snott?

Plundra is the shit!
Synd bara att dom feta soldaterna går jeffla långsamt.

2876036 hahaha :D

Hur mkt har du snott?

Plundra is the shit!
Synd bara att dom feta soldaterna går jeffla långsamt.
Totalt är det nog över 2k iaf. :D Av honom kanske 500. :hihi

Men nu står det ganska still eftersom jag inte har några soldater. :gnissla Eller ja har 3 nu snart 4. Måste befria fångarna. :yoparty

Kitos. Dags att börja spara till mer legionärer helt enkelt.

Och om någon annan skulle döda den avskyvärda grannen så försvinner mina trupper med? Eller får segraren behålla dom?

Anföll några galler ... Kan någon skicka trupp till honom för lite fredsframtvingande åtgärder?

Han är rätt nära mig, fixar det lite senare.

ALLES!! Ni ligger på listan. Ska försöka uppdatera ambassaden idag.

SH_bissmark (-5 , -154)
Grappy (-40 , -150)
-144l-81 SH_ryderonthestorm

Får inte jag vara med? (:

Wardain - (-34, -150)
Byn heter SH_Korvlunda, har 80 invånare just nu, marknadsplats och allt är fixat!

Last edited:
Back