Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. Det var inte riktigt den här reaktionen på polisen då min hoj blev stulen i vintras, skulle kanske sagt att dom som snodde den var påverkade Jag och en polare uppmärksammade helikoptern idag och åkte in till området det verkade röra sig om. Polisen gjorde minst sagt ett tappert försök måste jag säga. Såg nog inte mindre än 6 polisbilar i ett inte alltför stort område samt då helikoptern i luften.
Vi trodde att det var antingen jakt på en mördare, våldtäktsman, bankrånare eller liknande. Blev lite lätt förvånad när konstapeln sa att det röde sig om en mcstöld. Det var inte riktigt den här reaktionen på polisen då min hoj blev stulen i vintras, skulle kanske sagt att dom som snodde den var påverkade
.
Jag vet inte vad jag tycker faktiskt. Vad kostar det egentligen att ha 20 konstaplar i tjänst en röd dag som idag, samt helikoptern i 2-3 timmar? Det är väl visserligen en piss i havet men jag tycker ändå polisen fördelar resurserna underligt ibland.
Jag vet inte vad jag tycker faktiskt. Vad kostar det egentligen att ha 20 konstaplar i tjänst en röd dag som idag, samt helikoptern i 2-3 timmar? Det är väl visserligen en piss i havet men jag tycker ändå polisen fördelar resurserna underligt ibland.
Soppan var nog den minsta kostnaden i sammanhanget.Den extra kostnaden blev väl i soppan te helikoptern, poliserna hade väl sutte på kontoret o fikat o kostat lika mkt i vilket fall =)
och får kostnaden för en 1000-milaservice på mc att verka som en fis i rymden..Soppan var nog den minsta kostnaden i sammanhanget.
Helikoptrar har service- och underhållskostnader som kan ge vem som helst mardrömmaroch får kostnaden för en 1000-milaservice på mc att verka som en fis i rymden..
Nån med färskare kunskaper än jag här kanske vet? Vill gärna veta.
(Möjligen är det längre serviceintervall idag..har inte hängt med.)
Jag och en polare uppmärksammade helikoptern idag och åkte in till området det verkade röra sig om. Polisen gjorde minst sagt ett tappert försök måste jag säga. Såg nog inte mindre än 6 polisbilar i ett inte alltför stort område samt då helikoptern i luften.
Vi trodde att det var antingen jakt på en mördare, våldtäktsman, bankrånare eller liknande. Blev lite lätt förvånad när konstapeln sa att det röde sig om en mcstöld. Det var inte riktigt den här reaktionen på polisen då min hoj blev stulen i vintras, skulle kanske sagt att dom som snodde den var påverkade
.
när dom stjäl hojarna era så ska ni slå dom sönder o samman o ni hatar polisen för att dom aldrig kommer.
nu när dom väl gör nåt klagar ni på att dom lägger för stora resurser![]()
![]()

Finns det lediga resurser så varför inte använda dom...
Sätter man in det tunga artelleriet mot MC stöld så visar man ju att man inte accepterar det.
Den som äger den hojen som blev stulen är nog jäkligt glad att dom kanske fick fast tjuven.
Sen är det ju inte alltid rättvist, är väl svårt att sätta in helikopter på alla stölder...tyvärr
Jag va inte drogpåverkad, men jag hade brottom till jobbet i Norge. Tur att helikoptern bara gör dryga 200 med den motvinden
![]()
fan vad du är ball Ragge![]()
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |