Akra och KTM

Jag hade oxå ut mina munstycken idag och som jag trodde var LF bara 42 och HF 172, för på tomgång vill den gärna dö o det blir aldrig riktigt bra, ska testa o stoppa in ett 48 som dom flesta verka gjort.
Vet inte om jag ska pilla på HF munstycket för där tycker jag att hojen går mkt bra.

Har acra helsyst, trimkam + svart framskärm.
 
Jag hade oxå ut mina munstycken idag och som jag trodde var LF bara 42 och HF 172, för på tomgång vill den gärna dö o det blir aldrig riktigt bra, ska testa o stoppa in ett 48 som dom flesta verka gjort.
Vet inte om jag ska pilla på HF munstycket för där tycker jag att hojen går mkt bra.

Har acra helsyst, trimkam + svart framskärm.

Jag snackade med Jonte och han sa att om man bytte till svart framskärm så skulle man gå upp till HF175:tungan
 
Nu sen jag fick tillbaks min från jonte så går den som en pusse nötter när jag kör sakta.
De satte i en rallykam, men tvivlar på att de bestyckat om.
Inget slip-on, men tömt blås!
 
Nu sen jag fick tillbaks min från jonte så går den som en pusse nötter när jag kör sakta.
De satte i en rallykam, men tvivlar på att de bestyckat om.
Inget slip-on, men tömt blås!

Bara skruva bort skruven i botten på FG o kolla vad som sitter i, så vet du problemet snabbt förhoppninsvis.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top