och ni ska va hojbröder???

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
cbr 954-02
satt helt ensam här hemma och hade inget att göra tänkte att jag drar mig upp till göta för att se om det va någon/några som man kunde dra en sväng me..men nej nej nej där stog man helt själv och tog en cig..fanns liksom inte ens någon som man kunde heja på:(
klart det snöade lite men va fan,det finns ju inget dåligt väder sägs d:)..
skulle bara dela med mig lite av min dagstur i detta skit väder.och om ni ska ut och köra som ja gjorde så ta det LUGNT,,det e galet halt där ute...ses väl på göta den dagen solen skiner..ha en bra helg mina hojbröder:)

Hade du varit där vid 12 igår så hade du haft jättemånga kompisar...

Idag är nog de flesta bakfulla. :näsblod

Halka över till Göteborgsforumet istället och bli uppdaterad :tummenupp

Last edited:
satt helt ensam här hemma och hade inget att göra tänkte att jag drar mig upp till göta för att se om det va någon/några som man kunde dra en sväng me..men nej nej nej där stog man helt själv och tog en cig..fanns liksom inte ens någon som man kunde heja på:(
klart det snöade lite men va fan,det finns ju inget dåligt väder sägs d:)..
skulle bara dela med mig lite av min dagstur i detta skit väder.och om ni ska ut och köra som ja gjorde så ta det LUGNT,,det e galet halt där ute...ses väl på göta den dagen solen skiner..ha en bra helg mina hojbröder:)

Japp så åkte vi en 8mila tur idag lite kallt men vi va halvvägs ner till GBG. Fika gjorde vi på Motell götaälv.
Häng med nästa gång alltid någon som ska ut. Kolla i Trollhättetråden samåkningar.
Gixxertina

Last edited:
Japp så åkte vi en 8mila tur idag lite kallt men vi va halvvägs ner till GBG. Fika gjorde vi på hotell götaälv.
Häng med nästa gång alltid någon som ska ut. Kolla i Trollhättetråden samåkningar.
Gixxertina

det ska jag göra tackar..men ni körde i lite snö eller??

för kallt & blött

jag var ute igår med nytvättad hoj i snöblandat regn.
Typiskt aprilväder, såg bra ut först ju.

fan va brudar det va som åker kring Göteborg :D man kanske borde ta sig dit lite oftare.. Här i mörka småland lyser hojbrudarna med sin frånvaro

heh :) ingen fara ni far beholla era donnor for er sjalva. Har en egen regering att se over. Kul med hojbrudar bara. Roligt att se att aven kvinnor&tjejer kan kora MC... vilket dom tydligen inte kan i mina trakter! Rock on!

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor