Det är inte så lätt som en del tror

precis, svenska polisen släpper av ganska snabbt när svensson är i fara..

hahaha andra klippet får mig att tänka på reklamen till nya Mr.Bean filmen då han rullar förbi tävlingscyklisterna på sin damcykel haha så jävla klockrent!

Men jösse, de poliserna bangade inte för något! 200 km/h för övergångsställen och med möte på enfilig väg :skrämd Hoppas de tyckte det var värt det...

Nolltollerans mot fortkörning! Det spelar ingen roll om både förrövaren och civila råkar dö på kuppen. Jag önskar att fler poliser hade den inställningen.

Visst, inte så värst intelligent snubbe, men vicka spån o allmänfarliga snutar, hang them high............

Nolltollerans mot fortkörning! Det spelar ingen roll om både förrövaren och civila råkar dö på kuppen. Jag önskar att fler poliser hade den inställningen.

Jepp!!! Precis sånna poliser vi vill ha i Sverige :tummenupp Vad spelar det för roll om man råkar köra över ett gäng skolbarn så länge man kan få fast en fortkörare?

Jävla nöt :huvet

Varför måste det alltid vara Polisen som kör över skolbarn? Ja visst fan, glömde, en fortkörande motorcyklist gör ju aldrig fel.

Det skulle vara för jävligt om oskyldiga blev skadade bara för att ett mc-pucko bestämt sig att köra in i tätorten och skolor för att där skaka av sig sin förföljare... Mc-puckot kör ju dit av en anledning, skulle tro att Polisen mer eller mindre måste haka på, för att med sina sirener varna allmänheten. Jag vet inte hur det går till, men kan tänka mig att det är så.

Last edited:
ha ha ha det sista klippet var skitbra.

Inget man skryter om bland kollegorna vid kafferasten....:tungan

Iskallt av cyklisten att slänga sig mellan två lastbilar när den ena försöker
klämma åt honom!

HOPPAS du var ironisk!

Ja det skulle nog bli lite liv om en sådan video spelades upp från Sverige...

Mc-puckot kör ju dit av en anledning, skulle tro att Polisen mer eller mindre måste haka på, för att med sina sirener varna allmänheten. Jag vet inte hur det går till, men kan tänka mig att det är så.

Ja så måste det vara:jisses

Last edited:
la upp de andra klippet för ett tag sen men fick veta efteråt att de va en powerad reklam :P men de e fränt iaf :)

Jag trodde inte att jag behövde tillägga att jag var ironisk i mitt förra inlägg. Men nu gör jag det för att folk inte ska tro att jag är helt jävla blåst.

Jag har dock träffat folk som på riktigt har den inställning jag gav uttryck för.

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026