Intressekoll: Vinterförvaring 2007-2008

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag vet, det är lite för tidigt för att tänka på såna saker, men jag tänkte kolla om det finns intresse för ett litet projekt som en kompis och jag funderat på.

Vi kommer undersöka möjligheten att få hyra in oss i en lokal i syfte att erbjuda vinterförvaring av hojar, lokalen är larmad, uppvärmd och ligger hyffsat centralt och nära genomfartsled i Mölndal. Vi kan åta oss att göra enklare service som olja + filterbyte om så önskas, mot materialkostnad.

Kostnad: ca 200-300 spänn i månaden per hoj. Det kommer behövas runt 30-40 hojar för att detta ska gå runt, syftet är inte att tjäna pengar utan att erbjuda ett billigare alternativ till t ex hondacenter som tar 1800 spänn för samma sak.

Vad tror ni? :)

Låter som en bra idé. Just vinterförvaring kan jag tänka mig är svårt att få billigt, men 2-300/mån och jag är med. :tummenupp

Behöver du 30-40st hojjar så kan jag tänka mig att du behöver minst 50 som anmäler intresse. Brukar bli tunnare när det väl gäller så att säga.

Låter som en bra idé. Just vinterförvaring kan jag tänka mig är svårt att få billigt, men 2-300/mån och jag är med. :tummenupp

Behöver du 30-40st hojjar så kan jag tänka mig att du behöver minst 50 som anmäler intresse. Brukar bli tunnare när det väl gäller så att säga.

Intressant...
Men jag vill kunna pilla lite själv med Hojen, skulle detta va möjligt??

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back