Samåkning i Värnamo i sommar???

Alla med en sån där 2 hjulig mc kan ju hålla till i stan vid 2-3 tiden och hitta tony tiger och mej... Så kan vi dra bakhjul förbi greta på 12:an... Hmmmm

Körde från Hillerstorp till Anderstorp i snöyra... Fan så kallt... Tur man är en kille med bra skyddskläder på sig...:tummenupp

Jaha , köpt en ny hojj:D . Börjar fylla på i garaget nu. uppar tråden lite me:tungan

Last edited:
whooooa ut o åkt idag :yoparty
ska ut o tvätta nu ha det gott fjollor som sitter inne o trycker

Någon mer som ska köra på anderstorp nu på söndag?
Jag har iaf tänkt att ta premiärturen då.
om man fortfarande kommer ner i pappegojdräkten. började bli tajt förra året kände jag:huvet

Jag e på så jag gör en liten lista!

# Petter_Ess
# Fidde
#
#
#
#

Men det e ju roligare om man e fler så kom igen på med långkalsingarna så syns vi imon:yoparty

fan jag kan inte komma men är på lördag, söndag föväntar mig att getaryggen ska piskas igen hela motardgänget ska terra bönder,

Last edited:
Bäjan:
Vill inte verka som en moralkärring, men lite lugnare tempo inne i bostadsområdena skulle nog inte vara så dumt.:tummenupp

Jag själv diggar bakhjulskörning, men det gör inte min brors fru när hon är ute med sina småbarn. Hon ylade endel om hur trafikfarliga vi motorcyklister är.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back