Brink_of_Sweden
All.Cops.Are.Bastards
Ngn som kan hjälpa mig lite snabbt med vad felkod 42 är för ngt... (motorlampan lyser...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har bara boken till -04 men det borde vara samma..
okej, ja då måste något gått tok.. eller var du tvungen att koppla isär något mer, tänkte eftersom även neutralswitchen ger samma felkod?
Edit:
Fast det ser man ju om den funkar kom jag på, funkar hastighetsmätaren?

Jag är inte säker men det verkar som att du måste köra över 20-30km/t för att återställa(?)nej det gjorde den inte...funkar nu dock (har kopplat ur skiten igen...)
MEN felkoden kvarstår....![]()
Jag är inte säker men det verkar som att du måste köra över 20-30km/t för att återställa(?)
Annars redogörs det för återställning i denna servicebulletin, jag förstår inte riktigt men du kanske kan luska ut något?:
Det var en instruktion som omfattar även svenska hojar (min ska också in för TPS-byte på garanti) Är inte säker på om du kan få hem filen? Den är dock på Engelska. http://www.r1-forum.com/bulletins/yamaha_tps_bulletin.pdfkanske det är...har inte gjort det sen ja avinstallerade skiten...men det kollar ja första ting imorgon... fattade inte heller riktigt den manualen...btw var hittade du den...kanske finns liknande på swe??![]()
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|