Akra eller wings??

ollethn

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2007
Hoj
Suzuki SV 1000n
Kan fan inte bestämma mig vad jag ska ha till min Ktm 950sm!!
Akrapovic eller wings??
Ger de samma effekt å hur e ljudet om man jämför??
Någon som kan hjälpa mig??!!!
Vet att wings e billigare typ 5500:- +frakt å akra typ 8800:- men....

Här var det lite uppgifter på vikt mm fast inget om Wings!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=147564

Här stod det att det skulle reducera 50% av vikten jämfört med Orig så det är bara att väga orig och dela med 2!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=147564&page=4

Min Titan blås från wings dock till 625 men ser likadana ut till storleken som 950, De vägde 1,6kg/st!

Tänk så här, är det nåt mer du skulle kunna tänka dig att köpa för pengar som blir över om du köper Wings? För det blir väl nästan 3000:- du sparar på att köpa Wings?

jo de e sant!
Hur e ljudet då?? Har ju aldrig hört ett par wings så jag har ju inget å jämföra med...e du nöjd med ljudet??

He he :rolleyes: har inte fått mina främre rör då min är en -04, det är först på -05 som det kom med dubbla men de kommer i veckan. Har hört på en 950 Adventure och det lät jäkla gött, med du får väl med insats du kan ändra? Jag fick med två insatser som skiljde 4mm och om man inte ville ha någon insats så blev utblåset 50mm! :D

ok...klart de ska va utan insats..hehe...jag får se hur jag gör men de lutar åt ett par wings...skulle va grymt om du kan lägga ut en ljudfil sen när du har fått dom!!! Ska du lämna in den för ombestyckning eller gör du sånt själv?? 1500:- skulle dom ta för de på bike i Trollhättan.

Nopp har inga planer på att lämna in även om det kanske skulle ha varit bänkning! Men som sagt det är väl lite mer grejer att demontera på din jämfört med min!

Jag beställde ett par wingsdämpare för mer än en vecka sedan, har skickat pengarna och allt. Men han svarar inte på mina mail, han är så sjukt seg.

Blir så less, får hoppas han redan har skickat dom för pengarna fick han för 4 dagar sedan.

Jag beställde ett par wingsdämpare för mer än en vecka sedan, har skickat pengarna och allt. Men han svarar inte på mina mail, han är så sjukt seg.

Blir så less, får hoppas han redan har skickat dom för pengarna fick han för 4 dagar sedan.

Du behöver inte oroa dig de kan jag lova!!
Efter det han mottog pengarna så fick jag mina efter 10 dagar å jag e mer än nöjd med ljudet å allt!!!

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...