????stulen????

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Var på rosenhill o fikade idag.På väg hem tog jag vägen mot tullinge flygfält.På vänster sida vägen stod en hoj lutad mot ett träd som var mattsvart/svart o hade nr 31 på bakcutsen målat i vitt.Såg minst sagt suspekt ut iaf.Tänkte upplysa om detta ifall det var nån här som kanske blivit av med nåt liknande.Tyvärr hann jag aldrig se vad det var för fabrikat.

Var på rosenhill o fikade idag.På väg hem tog jag vägen mot tullinge flygfält.På vänster sida vägen stod en hoj lutad mot ett träd som var mattsvart/svart o hade nr 31 på bakcutsen målat i vitt.Såg minst sagt suspekt ut iaf.Tänkte upplysa om detta ifall det var nån här som kanske blivit av med nåt liknande.Tyvärr hann jag aldrig se vad det var för fabrikat.

Föraren var kanske bara iväg för att pinka?

roligt med seriösa svar grabbar.....:tummenupp

åk dit igen och kolla om den står kvar.. skriv upp skyltnummret och lämna in..

roligt med seriösa svar grabbar.....:tummenupp

åk dit igen och kolla om den står kvar.. skriv upp skyltnummret och lämna in..
Såg ingen skylt öht.O det såg ut att vara en kanad banhoj.Därför jag tänkte att jag skulle lägga in en blänkare här.Om man stannar för att pinka brukar man väl knappast dra ner hojen i diket o luta den mot ett träd???Måste ju va fler från s-hoj som sett den idag oxå tycker man.Nåväl,kanske bara va nåt som pajat o blivit lämnat som nån skrev.

Killen försöker hjälpa någon att få tillbaka sin antagligen stulna hoj och blir tråkad? :confused:

Vad säkert det känns, ungefär som om man skulle bli av med sin mitt på ljusa dan medans grannen ser på och totalt skiter i vilket... :va

Såg oxå hojen..tänkte om nån vurpat, men som sagt den stog ju lutad mot ett träd .

hehe, det va min hoj som motorn sprängdes på. 2 stora fina hål. nu står den i garaget i alla fall. :)

det va du som stannade va? gott mos i din 600:a :tummenupp
Men Ingel...nu har du verkligen lyckas misshandla allt på din stackars hoj. Så nu va där ute å gasade,ja skulle ju ringa gabbe när ja va färdig på kalaset men missade det. va ju ute i dom krokarna jag med:tuttar

Men Ingel...nu har du verkligen lyckas misshandla allt på din stackars hoj. Så nu va där ute å gasade,ja skulle ju ringa gabbe när ja va färdig på kalaset men missade det. va ju ute i dom krokarna jag med:tuttar

öhh, nej - höger skjutspinne, grenröret och båda fälgarna har aldrig ens fått en repa. motorn blir nu den 3:e gången jag byter.

öhh, nej - höger skjutspinne, grenröret och båda fälgarna har aldrig ens fått en repa. motorn blir nu den 3:e gången jag byter.

Förlåt...va ju inte riktigt allt;) den där hojen kostar tid och pengar vill jag lova. låt henne vila nu å kom till jobbet å träna lite istället. snart ska ju tröjan av:tuttar

Nyheter
Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Back