Strängnäs-åkar-tråden

Har hört att min limpa finns i sverige nu och ska vara på väg mot våra trakter.
:tummenupp fast jag tror det först när jag ser det:5sure

bor i Eskilstuna men kan ju gärna vara med på nån tur..är ju inte allt för långt till snäs.. =)
Blev inte mkt hojåkande förra året då ja inte har nån att åka med & åka själv e ganska tradigt...

hänger gärna med om ni lovar att inte köra ifrån mig, har ju inte kört så mkt hoj.. :tummenupp

Jag och min lille räääser tänkte flytta till Eskilstuna snart =) :yoparty

Tror jag behöver serva min hoj lite Thörna kan inte du pilla lite? please? :pannkyss

Last edited:
hade tänkt o ta en sväng i helgen, men när ja startade hojen i går så gick den bara på tre burkar... bara riva ner tanken igen för o kolla.... så får ja bara igång den så blir d åka av.
:D

hade tänkt o ta en sväng i helgen, men när ja startade hojen i går så gick den bara på tre burkar... bara riva ner tanken igen för o kolla.... så får ja bara igång den så blir d åka av.
:D

Ah... tråkigt... =( Hoppas det fixar sig... Ska nog ut en sväng nu... Kan tänka mig en vända till sen när ni som jobbar slutar med det tramset :rolleyes:

tur att man är pappa ledig då....:)

Haha ja det måste vara mer legitimt! Barnstol på hoj finns det?

Har iaf kört en del idag i vårsolen snäs-malmköping-sparreholm-halvvägs till gnesta... Se om ngn vill åka imorrn kanske? Stötte på en CBR 929 eller är det en 954 de där svart/silver även en gammel ninja och en R1a.... :tummenupp

tror ja mötte dig vid vasa skolan om d va du som hade en tröja över stället. själv fick man köra familje volvo......haha:D

sweet.... tog min första tur i dag o d var riktigt fint. förutom lite dålig soppa i tanken som har stått hela vintern. men den gick bara finare och finare efter jag tankat....:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Blev en liten sväng med Turbo moppen i eftermiddags, tog med tjejen ut på en tur... fan va trist det är att skjutsa :) (bara baby wheelisar då ju ;) ) men men... vi åkte med polarn på sin R1:a och hans tjej blev Åker-Snäs-Sholmen-Mfred. såg några hojar ialf måste vara fler än oss som hänger här ju...

yes! det var jag... poseåkte lite i stan innan jag åkte iväg :tummenupp
Du pose åker ju alltid :tuttar

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...