Date?

Hahaha! Ni är för sköna allihopa! Tack för alla snabba svar!

Tyvärr uteblir nog helgens date pga motpartens tillfälliga sjukdom, vet inte om den kallas nåt i stil med "fanjagvetinteomjagvillatthankommer - sjukan" men jag väljer att lita på hennes ord.
Dock så ska jag ta till mig av alla era tips och höra med henne om hon är allergisk mot något innan jag väljer vad jag ska ha med mig.
En ZX-10R får jag nog vänta ett tag med.
Det där med chokladen har jag funderat på, det är snyggt och smidigt, och inte överdrivet, får fila lite på det och som sagt undersöka om vederbörande har någon form av allergi.

Jag återkommer när/om daten blir av!
Ha det gott!

Mvh Bobby

:pannkyss du är stekt!

Kela med Kawwan istället...den gör som du säjer i stället...i alla lägen.

Herregud

Förstår inte att det ska krånglas till hela tiden, Visst cheyen kanske tycker det är skitskoj å få någonting när det vankas dejt, men i slutändan så e det väll knappast chockladen, blommorna osv som gör dejten, klickar det så klickar det! lägg pengarna på 98 oktanen istället :):yoparty

Massa alkohol så du får ligga!

ovanstående förklarar varför man inte behöver hålla på med dateande när det går fin fint på firmafester och andra tillställningar :D

ska du ha med något att ge på en date så är det silvertejp:fakta

det vet alla som är bekant med tejpmannen

silvertejp_1155988441.jpg

Last edited:
Nu är jag ju jävligt sent ute... Men för alla andra "blinddate"-sugna ungkarlar där ute kan jag rekommendera följande:

Domìni Veneti Amarone Classico (nr 23050) 174:- för en flarra på 750ml och det är ett riktigt gott vin. Visar att du inte är för snål och inte heller att du är puckad nog och tjöpa vin för 700:- på första dejten. PerfeCkt!

Nu är jag ju jävligt sent ute... Men för alla andra "blinddate"-sugna ungkarlar där ute kan jag rekommendera följande:

Domìni Veneti Amarone Classico (nr 23050) 174:- för en flarra på 750ml och det är ett riktigt gott vin. Visar att du inte är för snål och inte heller att du är puckad nog och tjöpa vin för 700:- på första dejten. PerfeCkt!

Ska du flasha kvittot då eller?? "Tyck om mej kärring, jag har köpt halvdyrt vin!"

/Carin

Ett riktigt överreklamerat skitvin...

Det enda som imponerar på en dam är....................................bara så ni loosers till singelmuppar som förtvivlat letar efter en dam får en hum om vad som gäller, fråga brudarna, dom vet.

Inte alls. En del donnor får man övertyga lite extra, där kommer choklad och vin in! Funkar i alla lägen!

Självklart ska du jobba för din dam, men första dejten ser jag det som att man "känner lite på varann", i ett senare skede e det skitmysigt med lite chocklad, vin å grejjer!

Akta dig för honom! Han kan lura in dig i vad som helst! Han är vad israelerna kallar manshora.

Man får i alla fall ett smeknamn av damerna, Och som du säkert vet, e man manshora så går man inte runt å oroar sig för vad tjejen skulle gilla att man köpte me sig på första dejten. Sätt på neonet på bilen så faller hon säkert direkt me!

Last edited:
Man får i alla fall ett smeknamn av damerna, Och som du säkert vet, e man manshora så går man inte runt å oroar sig för vad tjejen skulle gilla att man köpte me sig på första dejten. Sätt på neonet på bilen så faller hon säkert direkt me!

Tjöppte heter det!

Tacksam för all hjälp jag kan få!

Mvh Bobby - den orutinerade[/QUOTE]

Köp en S40, styla den med neon under å mätare i A-stolpen. Gärna en feting baslåda me så lovar jag att cheyerna kommer att flockas runt dig! KÖSS

En snubbe skulle på blinddate en gång o han fick skjuts av polarna till träffplatsen.

Väl framme fick han syn på bruden - sen skrek han "ge plattan härifrån".

Hans polare slängde öppna dörren och kasta ut han framför bruden o stack me en rivstart......

En snubbe skulle på blinddate en gång o han fick skjuts av polarna till träffplatsen.

Väl framme fick han syn på bruden - sen skrek han "ge plattan härifrån".

Hans polare slängde öppna dörren och kasta ut han framför bruden o stack me en rivstart......

Har jag inte mördat polaren innan så hade jag lätt gjort det efter det. Fast det hade varit jävligt skoj om man va "polaren" själv :)

äsch inga godsaker...

då förväntar hon sig alltid godsaker, och sen blir hon fet med åren. ge bort något icke ätbart är mitt förslag.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg