Platser kvar 600cc ASSEN 7-9 APRIL... FÖLJ MED!

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Det finns många platser kvar tydligen till 600 klasserna (både superstock o supersport) i Assen. Dock verkade det som SBK1000 var fullt och ett antal på väntelistan.

Man kvalar direkt på lördagen. Banan stängd söndag. Race på måndagen.

Detär möjligt att dubbla SS600 + SBK600 då dom lagt in 50 minuter mellan rejsen o kvalen!!!!

Kostar 200 E per klass o va med!

Hoppas det blir fler Svennar där nere!

/Erik som skall köra ifrån miljö-Mozzan

)
/Erik som skall köra ifrån miljö-Mozzan

Erik har käkat för mycket Rockwoll och yrar emellanåt....

Annars kan jag bara hålla med! Träningsläger i fyra dagar... Vad är det för tjafs! Ligga där och gnaga!!! Borgerligt!!

Erik har käkat för mycket Rockwoll och yrar emellanåt....

Annars kan jag bara hålla med! Träningsläger i fyra dagar... Vad är det för tjafs! Ligga där och gnaga!!! Borgerligt!!
Tävling är bästa träningen, varför åka till Cartagena, Brno eller Poznan och träna när man kan åka till Assen och tävla dirreckt.

Assen ligger endast 63 mil från Malmö, möt våren i Holland.

Detta gäller dock inte mig eftersom jag är B förare med C ambitioner.

/Ui De Monteur (Lök Mekanikern).

Trist att 1000 var fullt. Hade tänkt anmäla mig.

Så skrev i alla fall hon "tony Jacobsson" fast Holländskan...-- - - -

Name and start number: see the entry list of you class

CHANGED TIME SCHEDULE !!!!

Riders SUPERBIKE CLASS : The class is completely full. I have already riders on a waiting list.

Please contact me asap if you can not come to Assen for this race, so I can make an other rider happy.

Thanks !

Dear rider,

I hereby confirm your entry to the Easter races on the TT circuit in Assen on the 7th and 9th of April.

The entry fee is € 200,-- per class, per rider, which you can pay at the Welcome Center upon arrival.

I am sorry if the start number is not the number you have asked for. I have given the KNMV (National Bond) the requested numbers, but in some cases these numbers were already taken. The KNMV than decides which number it is going to be instead.

Attached you will find the supplementary regulations with the time schedule.

You can enter the paddock after registration at the Welcom Center from Friday the 6th at 18.00 H.

Attention: the time schedule may change. If there are big changes, I will make sure you get an e-mail from me.

If you have any questions, don’t hesitate to contact me.

Kind regards,

Sandra Hoekman

Fick min anmälan dit bekräftad idag! (skickade in den i tisdags) Så nu blir det en till galen Svensk som inte kört nått innan han ställer upp för start där! :cool:

Klasserna man kör där denna helgen var visst 125, 250, Supersport600, Superstock600, Superbike, Classic och 125 Junior Cup.

Last edited:
2849519 Fick min anmälan dit bekräftad idag! (skickade in den i tisdags) Så nu blir det en till galen Svensk som inte kört nått innan han ställer upp för start där! :cool:

Klasserna man kör där denna helgen var visst 125, 250, Supersport600, Superstock600, Superbike, Classic och 125 Junior Cup.
:yoparty

Fick min anmälan dit bekräftad idag! (skickade in den i tisdags) Så nu blir det en till galen Svensk som inte kört nått innan han ställer upp för start där! :cool:

Då har vi Svenskar i Supersport600, Superstock600, Superbike, 250GP samt 125GP:tummenupp

Last edited:

LYSANDE!!!! Du är välkommen in i varma boxen!!!

KUL

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck