In Flames - klubbturné i mars

• Thread starter Thread starter Zandrah
  • Start date Start date
Jävla skitband, varför kunde de inte boka in en spelning i Örebro för! Satin är kanske aningen för litet...

Sluta gnäll å gå på The haunted den 17:e feb istället. Spelar på nämnda ställe och är i mina öron ett bättre band:tummenupp :yoparty

Sluta gnäll å gå på The haunted den 17:e feb istället. Spelar på nämnda ställe och är i mina öron ett bättre band:tummenupp :yoparty

The haunted är hyffsade men mer är det inte om du frågar mig. InFlejms vill man ju se mest för att de är så "poppiga" för att vara så tuffa, de är typ som NewKidsOnTheBlock fast lite tuffare. Alltså det är även normala människor på en sån konsert.

Såg The Haunted i Huskvarna i december :yoparty

Jävligt bra! Gå å se!
In Flames har jag inte sett än men kan bli Arvika i sommar :yoparty

Jaha.. nån som hunnit sett dom?
Jag ska på dom i gävle imorrn :D

Kan nån berätta hur lång tid dom höll på? Måste fixa skjuts hem :P

Jaha.. nån som hunnit sett dom?
Jag ska på dom i gävle imorrn :D

Kan nån berätta hur lång tid dom höll på? Måste fixa skjuts hem :P

Var i Ume i måndags och kan säga att det var sjuukt grymt! :yoparty
Förbandet Avatar var ganska bra dom också, men publiken kom inte igång förrän In Flames kom upp på scen, satan i gatan vilket tryck det blev då :näsblod Bland de bättre koncerter jag varit på faktiskt :tummenupp
Avatar började spela kl8, och allt var slut ungefär runt 11 :)

Edith: Ett tips bara, ta inte så mycket kläder för det blir ganska varmt:brinnerup

Var i Ume i måndags och kan säga att det var sjuukt grymt! :yoparty
Förbandet Avatar var ganska bra dom också, men publiken kom inte igång förrän In Flames kom upp på scen, satan i gatan vilket tryck det blev då :näsblod Bland de bättre koncerter jag varit på faktiskt :tummenupp
Avatar började spela kl8, och allt var slut ungefär runt 11 :)

Edith: Ett tips bara, ta inte så mycket kläder för det blir ganska varmt:brinnerup

Var också i Umeå å kollade på In flames, har sett dem live två ggr. tidigare men nu slog dom fan alla rekord, grymt nice att de lirade lite äldre låtar oxå:yoparty

Var i Mariestad och kollade på dem. Riktigt bra, bäst var när de körde Only for the Weak och The quiet place.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg