Nyköp... 625 Smc -06

Inte så farligt, men är det dubbla? Jag vill inte ha ett fjantigt rör, jag vill ha 2. :hihi

6700:- för ett rostfritt när du kan får Titan för billigare!
http://www.wings.si/menu1.htm

Ett måste, fick mina inkl frakt för 4600 men tror de går på 5500:- nu då det var vintererbjudande tidigare!

Nu har de gjort om sidan så det står på Engelska nu! :tummenupp

Här lade jag in lite bilder på dämparna dock inte påmonterade!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=147564&page=3

Last edited:
2842834 6700:- för ett rostfritt när du kan får Titan för billigare!
http://www.wings.si/menu1.htm

Ett måste, fick mina inkl frakt för 4600 men tror de går på 5500:- nu då det var vintererbjudande tidigare!

Nu har de gjort om sidan så det står på Engelska nu! :tummenupp

Här lade jag in lite bilder på dämparna dock inte påmonterade!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=147564&page=3
Har de bara med kolfiber i slutet på ljuddämparen? Tycker det är så fult med kolfiber på en hoj som inte är en sporthoj.

Vill isf ha titan på slutet dära.

2842873 jepp dubbelt
Okej, SH rabatt: 5700. ;)

Last edited:
Har de bara med kolfiber i slutet på ljuddämparen? Tycker det är så fult med kolfiber på en hoj som inte är en sporthoj.

Vill isf ha titan på slutet dära.

Det kan de nog ordna, men du kan ju faktiskt montera bort den men då måste du ta bort nitarna men va fan det är ju snyggt istället för en jäkla pipa som sticker ut!

2843235 Det kan de nog ordna, men du kan ju faktiskt montera bort den men då måste du ta bort nitarna men va fan det är ju snyggt istället för en jäkla pipa som sticker ut!
Klart det är snyggare än en pipa som sticker ut, men jag vill inte ha kolfiber för det sabbar utseendet tycker jag, iaf om man bara har det på ljuddämparen.

Jo men hur roligt är det att lägga alla pengar på Akra och inget lull lull som kraschpuckar, plast mm och kanske oljefilter, luftfilter och allmänt slitdelar?

Förmodligen jäkligt trevligt.... de andra lullet kommer ifrån andra ställen iaf så.
Känns inte som några tusen hit el dit spelar nån roll iaf så.
Håll dej till Wing el va de hette du så kör ja me Akra... :tummenupp

Förmodligen jäkligt trevligt.... de andra lullet kommer ifrån andra ställen iaf så.
Känns inte som några tusen hit el dit spelar nån roll iaf så.
Håll dej till Wing el va de hette du så kör ja me Akra... :tummenupp

Jo det är sant, har man pengar så! :näsblod

Var till KTM i luleå och pratade med dom om en ny 625 smc men enda allternativet var 74,900 med 9000 värdecheck.
Vet ni vad ktm har själva för erbjudanden till handlare? tänkte hur mycke dom köper in dom för.

Var till KTM i luleå och pratade med dom om en ny 625 smc men enda allternativet var 74,900 med 9000 värdecheck.
Vet ni vad ktm har själva för erbjudanden till handlare? tänkte hur mycke dom köper in dom för.

Det är ju lite löjligt det där med present kortet, Jag menar det har ju köparen betalat vore bättre om hojjen var 9000:- billigare.

Blev ett besök till Bike idag så nu är jag också retardägare :)

Funderar faktiskt på ett par Wings-rör då dom ser jävligt prisvärda ut.
Hoppas det är kul med motard nu (har faktiskt aldrig kört någon):gnissla

Bifogat

• DSC002991.JPG
    DSC002991.JPG
    116.2 KB · Visningar: 111
Last edited:
2850761 Blev ett besök till Bike idag så nu är jag också retardägare :)

Funderar faktiskt på ett par Wings-rör då dom ser jävligt prisvärda ut.
Hoppas det är kul med motard nu (har faktiskt aldrig kört någon):gnissla
Fick du cykeln idag? För jag och en kompis köpte varsinn förra veckan och dem kom in igår. Ska få dem på måndag!

Tror bestämt det kan va min hoj du står framför? :rofl

Fick du cykeln idag? För jag och en kompis köpte varsinn förra veckan och dem kom in igår. Ska få dem på måndag!

Tror bestämt det kan va min hoj du står framför? :rofl

Nej, min hoj står nere i Österike för tillfället. Ca 2 veckor innan jag får den.
Skulle nog tro att din hoj kan vara den som står bakom den jag står framför:va :D

Den hade nämligen Akra påmonterat. (fast det var nog en 3,4,5 st som hade det.) Fan trodde alla var sålda när jag kom, fick ju nästan panik!!

Nej, min hoj står nere i Österike för tillfället. Ca 2 veckor innan jag får den.
Skulle nog tro att din hoj kan vara den som står bakom den jag står framför:va :D

Den hade nämligen Akra påmonterat. (fast det var nog en 3,4,5 st som hade det.) Fan trodde alla var sålda när jag kom, fick ju nästan panik!!

hade du köpt den hos oss hade du fått den direkt......:D

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...