Motorstorm Ps3

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
Efter att ha varvat resistance så begav jag mig te affären och inhandlade detta spel och då slog mig tanken att kolla om det finns många här som har de, så vi kan lira mot varann etc.

Det som krävs e väl bara att nån startar en server. nån med vass lina. min 10/10 e ju helt ok i värsta fall.

vilka här spelar motorstorm? jag vet att homoheim gör de förrutom mig.

ni som gör det kan adda mig på: Dahmer666

Är det bra? :näsblod

Edit: Alltså, så bra som man har haft förhoppningar om efter att ha sett trailers för spelet?

Jag har det spelet och har spelat lite grann. Håller på med Resistance just nu bara.

PSN ID = morlock

Är det bra? :näsblod

Edit: Alltså, så bra som man har haft förhoppningar om efter att ha sett trailers för spelet?

jag tycker det e sjukt bra. enda dåliga är att man inte kan köra split-screen...
(därför jag skriver här)

Motorstorm är sjukt roligt! Men besviken på vissa delar som singleplayer och att man inte kan spela splitscreen. Online-läget är dock underbart!

Vantskruv->Vantskruv

Motorstorm är sjukt roligt! Men besviken på vissa delar som singleplayer och att man inte kan spela splitscreen. Online-läget är dock underbart!

Vantskruv->Vantskruv

Det kommer att komma en massa nedladdningsbart godis till Motorstorm, bland annat ett splitscreen-läge, fler banor bilar och andra modes.

Adda mig; Swebreeze

Har motorstorm och är ledig första dagen imorgon sen jag fick ps3:an, så imorgon blir det lira hela dagen!! :yoparty

Det kommer att komma en massa nedladdningsbart godis till Motorstorm, bland annat ett splitscreen-läge, fler banor bilar och andra modes.

haha jag gick på jobbet å tänkte att eftersom så många vill ha splitscreen så borde dem ju fixa det i en uppdatering..... vet inte hur jag tänkte innan men e väl fortfarande van vid nintendo 8bit där det inte gick att få några uppdateringar ;)

har kommit till ett ställe nu som jag håller på att bli galen på... har sagt så mycket fula ord jag inte ens visste jag kunde...

lvl4.... tendrizer med mud slugger, blir 2:a hela jävla tiden .
raingod mesa med buggy, flyger som en jävla studsboll mellan bilarna...

det verkar handla mer och mer om tur än skicklighet... nån som känner igen detta? hela loppen går ut på att de 4-5 st bilarna som endast är på banan för att förstöra för dig måste krasha hela tiden.... :gnissla

läste lite på deras hemsida..

de e meningen att om motståndaren är större än dig, så ska han försöka göra livet surt för dig.. osv..
så de e inte bara inbillning att det är imba

läste lite på deras hemsida..

de e meningen att om motståndaren är större än dig, så ska han försöka göra livet surt för dig.. osv..
så de e inte bara inbillning att det är imba

mmmm de märks, höll på att göra en "manne" idag....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg