RR-träning idag?!

:( Man borde emigrera tjälskott , skrapa rutor från is, sopa banor.

Pratade med Helena på Falken för ett par månader sedan när det var regn och tolv grader:
"Vi kommer och kör och tränar regn!!!"

Tyvärr blev svaret, avtal med kommunen, inga tillstånd före 1 april

Pratade med Helena på Falken för ett par månader sedan när det var regn och tolv grader:
"Vi kommer och kör och tränar regn!!!"

Tyvärr blev svaret, avtal med kommunen, inga tillstånd före 1 april

Trevligt senaste inlägg du har i din gästbok! Undrar om det är Carmen själv som har postat det...?!

Det jobbiga att bo utomlands är att det inte är som sverige. Men det är bättre utomlands... (försök förstå den du)

Jo det är sant gräset är inte grönare men annorlunda.

Va på ett öde gelleråsen idag vindstilla inte ett ljud 18+ nästan som utomlands
i receptionen satt Jenny ? och vi pratade om tjälskott, asfaltering och idolporträtten bla om Maaranen som tydligen spelar Bowling nu för tiden.

Jo det är sant gräset är inte grönare men annorlunda.

Va på ett öde gelleråsen idag vindstilla inte ett ljud 18+ nästan som utomlands
i receptionen satt Jenny ? och vi pratade om tjälskott, asfaltering och idolporträtten bla om Maaranen som tydligen spelar Bowling nu för tiden.

apapapapap! inte bara nämna något om asfaltering på Gelleråsen och sen börja prata bowling som om inget hade hänt.. Berätta, vad ska asfalteras på åsen? :)

apapapapap! inte bara nämna något om asfaltering på Gelleråsen och sen börja prata bowling som om inget hade hänt.. Berätta, vad ska asfalteras på åsen? :)

Lugn den 3:e maj är det premiär inkl tjälskott, asfalten är sleten efter stcc därefter kommer asfalteringen pågå.

I fjol var det asfaltering hela sommaren och begreppet konbana fick en ny innebörd.

Bowling är en sport Für Alle.

Må väl

Lugn den 3:e maj är det premiär inkl tjälskott, asfalten är sleten efter stcc därefter kommer asfalteringen pågå.

I fjol var det asfaltering hela sommaren och begreppet konbana fick en ny innebörd.

Bowling är en sport Für Alle.

Må väl

Dom kommer alltså inte asfaltera om hela, utan forsätta lappandet?:va

Dom kommer alltså inte asfaltera om hela, utan forsätta lappandet?:va

Jag har faktiskt inte en aning men skulle tro att det är så ,jag kanske borde ta några inspektions varv på rollerblades i helgen :brynad om jag får

Jo de e sant dom brukar köra rollerblades tävlingar där :hihi

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...