RR-träning idag?!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Lol... fick jag eran uppmärksamhet va?

Alltså, det skulle funka! Det är ju 16-17 grader i skuggan!! Värmerekord o hela köret. Förhoppningsvis blir det ju inte extra varmt i sommar, då blir det bara olidigt.

Men helt klart, det skulle varit nice om LMS ordnat bandag ikväll...

Mars månad... :)

Lol... fick jag eran uppmärksamhet va?

Alltså, det skulle funka! Det är ju 16-17 grader i skuggan!! Värmerekord o hela köret. Förhoppningsvis blir det ju inte extra varmt i sommar, då blir det bara olidigt.

Men helt klart, det skulle varit nice om LMS ordnat bandag ikväll...

Mars månad... :)

Jag höll ju på att koda om telefonen till "gått för dagen" innan jag läst hela ditt inlägg. :huvet Jaha, tillbaks till verkligheten igen.

Det skulle va riktigt gött!
Hannes har ju dragit ihop bankörningar på lms med kortare varsel förut...

Jag kan komma en timma tidigare och sopa! (kan behöva gå ett varv innan jag kör, finns risk för att jag har glömt bort hur banan går)

Fast hur är det? Den här körningen som KANSKE blir 4 april. Det var på den gamla sträckningen va? Inte den nya... för den behövde väl asfalteras och det var väl mitten april nånting eller hur?

Fast hur är det? Den här körningen som KANSKE blir 4 april. Det var på den gamla sträckningen va? Inte den nya... för den behövde väl asfalteras och det var väl mitten april nånting eller hur?

3/4 blir om den blir av på gamla banan

3/4 blir om den blir av på gamla banan

Vi har ju äntligen fått en träningsansvarig.

Märkligt bara att det alltid är samma personer som får ställe upp, jaja, nu blir ju träningen av om det är väder i alla fall. :tummenupp

Det skulle nog gå att köra MC idag, men bilarna släpptes aldrig ut på banorna innan tjällossningen var över :) Den slår ju till på asfaltbanorna den också och kan ställa till med en hel del förtret :gnissla

Märkligt bara att det alltid är samma personer som får ställe upp, jaja, nu blir ju träningen av om det är väder i alla fall. :tummenupp

Jo det är lite lustigt.... Jag hoppas på lite utbyte med motardfolket...

Härligt :tummenupp

Jag kommer garanterat att ta en träning i sommar men vill först se hur det hela går till :)

3 och 10:e April är inställt pga tjälskador hos LMS, fick precis telefonsamtal från verksamhetschifen och RR sektionens nya ordförande...

Ny asfalt kommer samtidigt som asfalt på nya bansträckningen läggs, alltså under v16.
Så med lite tur är 1:a träningen hos LMS den 24:e April (och då förmodligen inte på nya bansträckningen)

//håkan

Last edited:
3 och 10:e April är inställt pga tjälskador hos LMS, fick precis telefonsamtal från verksamhetschifen och RR sektionens nya ordförande...
Det var trist men inte mycket att göra åt.

För en som inte hängt med, vem är den nya ordföranden i RR-sektionen?

Det var trist men inte mycket att göra åt.

För en som inte hängt med, vem är den nya ordföranden i RR-sektionen?

Det är jag, kontaktinformationen på vår hemsida kommer att bli uppdaterad efter LMS årsmöte den 29/4.

//Christer

Hmmm, Du är snabb Alx:)

Last edited:

Ny asfalt kommer samtidigt som asfalt på nya bansträckningen läggs, alltså under v16.
Så med lite tur är 1:a träningen hos LMS den 24:e April (och då förmodligen inte på nya bansträckningen)

//håkan

NAJ! Kunde du inte väntat till 1:a april att komma med den nyheten...jag har ju laddat som satan inför 3/4.

ahhhh surt som fan!!!!

Säsongen är så kort här så den borde verkligen utnyttjas bättre.. Dock är det väl inte så lätt att göra något åt just det här problemet i år...
Jag lägger en röst för fler körningar i Mars-April & Oktober-November

Någon som vet om det finns några andra körningar i början av april? Ja sticker till USA och jobbar den 12de, det hade varit kul att få köra lite innan!

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...