Tuffe Göran

Stället är ute på vischan, va fan gör det om han har hjälm eller inte? Hade någon brytt sig om en skogsarbetare gjort samma sak? Tror inte det..

Varenda en i byn där man är uppvuxen kör atv utan hjälm. Äh, han är inte mer än människa ;)

Varenda en i byn där man är uppvuxen kör atv utan hjälm. Äh, han är inte mer än människa ;)

Är det ens hjälmlag på såna där?
Det beror väl på hur dom är regade, dessutom ser det ju inte ut att vara på en större väg.

Jag har nog aldrig haft hjälm då jag har kört, ÅAS så kör jag mest då jag plogar vägen, drar timmer eller gör något annat nyttigt.

Han är sosse, han är kriminell, är någon förvånad? Är det något nytt? :confused:

Det beror väl på hur dom är regade, dessutom ser det ju inte ut att vara på en större väg.

Jag har nog aldrig haft hjälm då jag har kört, ÅAS så kör jag mest då jag plogar vägen, drar timmer eller gör något annat nyttigt.

Precis :tummenupp

Det är inte Göran det är fel på, det är skittidningen som har lyckats att återigen trycka en meningslös artikel. Nu är snabbknappen till aftonbladet ersatt med Expressen istället.

Jag minns när du försökte tvinga mig att ha hjälm när jag cyklar. Är det kanske lite dubbelmoral på gång?:rolleyes:

Det är inte Göran det är fel på, det är skittidningen som har lyckats att återigen trycka en meningslös artikel. Nu är snabbknappen till aftonbladet ersatt med Expressen istället.

Och expressen är så mycket bättre? Enda anledningen att läsa blaskorna är att det är gratis på nätet.

Haha, "stick för fan" helt rätt:tummenupp

skakat om hela sverige:va

jösses, det är nog aftonbladet, LO eller någon annan han har skakat om

Jag minns när du försökte tvinga mig att ha hjälm när jag cyklar. Är det kanske lite dubbelmoral på gång?:rolleyes:

:va Har jag inget minne av?

Jag har ju fan knappt tvingat mina egna ungar till det.
Själv har jag aldrig haft någon cykelhjälm.

Fast det är klart, jag har ju försökt tvinga folk att köpa cykelhjälm, men det beror ju på att jag säljer såna :rolleyes:

Vadå tvinga, bor ni ihop eller?

Näe, inte än, men ser man Avataren blir man ju lite sugen :D

Last edited:
Och expressen är så mycket bättre? Enda anledningen att läsa blaskorna är att det är gratis på nätet.

Bättre än AB iaf. Men klart bäst är DN men då i pappersformat. Metro är inte heller dum, numera får jag den dessutom i brevlådan av nån anledning :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg