jag krashade hårt idag :(

OT;
Du vet inte hur det är att ha 4 barn, men du är välkommen till den galna familjen en dag eller två å bara se på....:D :tummenupp

On top again...

Till trådskaparen...som en man, brytihop, va en man, gnäll inte som en fjolla, å kom igen, skärp dig...:tummenupp

hehe...jobbar lite extra genom att ta hand om barnkalas i en bowling hall...klarar av det utan några större problem. Har nu en hel vecka fått tagit hand om barn mellan 1år till 11 år och det är ca 10 st...så barn är inte problemet...det är killen som är ofta :D :D :D

:) Nää jag vill inte byta faktiskt.

Jag hatade också singel-livet. Usch...

mmmm....usch för singel livet då :gnissla

Last edited:
hehe...jobbar lite extra genom att ta hand om barnkalas i en bowling hall...klarar av det utan några större problem. Har nu en hel vecka fått tagit hand om barn mellan 1år till 11 år och det är ca 10 st...så barn är inte problemet...det är killen som är ofta :D :D :D

tror vi flyttar över till pm innan Moderatorerna slår ner som hökar på OT..

Förlåt mig kia och ni andra för att jag hoppar in här och stör men jag skulle bara vilja säga till trådskaparen att jag tycker synd om honom och att det måste vi skitjobbigt.

Sådär, nu kan ni fortsätta.

Förlåt mig kia och ni andra för att jag hoppar in här och stör men jag skulle bara vilja säga till trådskaparen att jag tycker synd om honom och att det måste vi skitjobbigt.

Sådär, nu kan ni fortsätta.

Se där, va trevligt... du kunde inte låta bli att hoppa på mig på den här tråden heller... :Bugar

Jag lider också med trådstartaren och tycker hans sits är för jävlig. En trist klyscha men som faktiskt stämmer är att tiden läker... Å under läkningstiden är det nog bäst att sysselsätta sig med så mycket annat som man orkar, för att slippa grubbla och ligga vaken på nätterna. Träffa vänner, prata, ut bland folk osv...
Sen kan jag ge dig (trådstartaren) ett bra tips till som funkat för mig.... Vänd dig aldrig om och börja se bakåt. Det man lämnat bakom sig tillhör det förflutna och ska stanna där.

Cry a river

Build a bridge

And get over it

Tiden läker alla sår!

Ja, det är inte bara klyshor. Dom är så sanna så du anar inte. Kan du sen få dig nåt hångel på vägen så kanske det hjälper dig att gå vidare lite fortare. Så funkar många av oss grabbar.

Se även till att inte vara ensam för mkt om du tycker det är jobbigt. o det viktigaste. PRATA UT med dina bästa/närmaste vänner.

Mark

Se där, va trevligt... du kunde inte låta bli att hoppa på mig på den här tråden heller... :Bugar

Hoppa på och hoppa på. Jag ville bara på ett roligt sätt påpeka att ni spammade sönder tråden med erat chattande.

Hoppa på och hoppa på. Jag ville bara på ett roligt sätt påpeka att ni spammade sönder tråden med erat chattande.

:D Okej... med detta inlägg ovan i tanken så vill jag då välkomna dig till klubben... :tummenupp

Sen... jaa inte för att humor-ribban brukar ligga så högt men okej... jättekul :)

efter snart 4 år.. så krashar man :( nu blir man singel igen ...

Välkommen i klubben, om två veckor hade jag och tjejen varit tillsammans i fyra år också. Nu sket det sig förra veckan. Men jag har ny hoj, sommarbilen uppstartad, solen skiner och hojarna börjar yla på motorvägen. Det finns folk som har det värre:tummenupp
Det är "bara att bryta ihop och komma igen":gråta

tungt som fan sånt där

:huvet
efter snart 4 år.. så krashar man :( nu blir man singel igen ... tog slut med sambon för nån timme sen .. vill ta ut hojen å bara åka nu.. men man är bakis.... livet känns plötsligt sååå värdelöst :(

fan......

Livet känns värdelöst och meningslöst ibland. Hade man inte kännt så ibland så hade man aldrig heller fått känna lycka. Det kommer en dag där du känner att du mår bra igen. Kör hårt hojbroder:yoparty

:va killar som är sådana enkla omkomplicerade varelser

:rolleyes:

Edit..till trådstartaren..been there done that (fyra års förhållande bakom mig)..det tar tid o det kommer kännas för jävligt ett tag men snart så står din:tuttar där bara o blixat o dunder kommer åter..håller :tummenupp för det i alla fall:pannkyss

Last edited:
Det kommer inte gå bort imorrn och kanske inte nästa mån heller men rätt som det är så tänker du inte längre på henne och då kommer du bli förvånad. Man märker det inte utan rätt som det är så finns hon inte i huvudet längre.

Men det är tufft jag vet, hang in there!:tummenupp

4 år... kan tänka mig att det var ett hårt slag. :/ Ge dig själv lite tid, det är nog det bästa, gör saker du alltid velat göra och framförallt, umgås med vänner som verkligen bryr sig om dig! :)

Är själv singel sen exakt en månad tillbaka, jag önskar jag kunde säga att man kommer över det hela på en månad, men tyvärr gör man inte det på långa vägar.

Bryt ihop och kom igen.

I Maj (har jag för mig det var) förra gick jag och exet isär efter sju år ihop. Kändes sådär. Värre blev det då jag dejtade en ny donna efter ca 3 månader och hon valde att dumpa mig vid samma tidpunkt som jag slutade snusa.

Nu är jag fortfarande snusfri, har en ny tjej och har äntligen fått huset sålt. Inte nog med det, det är vår! :tummenupp

Det går över, ut och röj, dejta, åk hoj, återuppta kontakten med gamla polare. Aktivera dig på alla sätt du kommer på så har du snart huvudet ovanför ytan igen!

Lycka till :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...