Samåkning i Lund

jävla gott kört idag... glo på lite nya 07:or e ju trevligt de med!
upp med alla bilder snabbt nu eddi! vill se vad ni andra lyckades fånga på bild

ja fan d va najs idag förutom vinden, som fick höra en del svärord från min sida.... jaja... just d ja, notera kramers son som höll på me sina öronproppar mest hela tiden mellan körningarna!! = ) haha!! d va kul!

Bifogat

• DSCN0206.JPG
    DSCN0206.JPG
    134.1 KB · Visningar: 94
  • DSCN0207.JPG
    DSCN0207.JPG
    106.5 KB · Visningar: 93
Tack för en fin start på säsongen idag grabbar! :tummenupp
Har skickat alla min bilder till Eddi, så dom är snarrt uppe på fyllegnu!:yoparty

Har två polare på besök som inte pluggar och därför inte kommer in på nation. Så vad finns det för ställen i Lund som släpper in 20 åringar?

Tack för idag :tummenupp
Hade varit ännu bättre om inte den jävla blåsten hade försökt att slita skallen av mig:mad:
Ses snart:yoparty

Fuck a duck va kallt det blev på slutet! nötterna frös nästan fast i tanken.. *brr* jaja, tack för en schysst förstaårstur iaf. hade gott!

Tack för rundan igår. Som sagt synd på blåsten, men kom på att desto fortare man körde desto mindre kändes blåsten, :tummenupp Synd man är sån fegis i kurvorna man gör juh inte hojen rättvisa. :huvet

hade brölat mer er om det inte blåst så jävligt igår.

men det blev myskväll med glans istället. lite dricka, musik och nyheter med väder :tummenupp

Bifogat

• glans.JPG
    glans.JPG
    138 KB · Visningar: 73
  • hemmakväll.JPG
    hemmakväll.JPG
    140.6 KB · Visningar: 64
  • lagom för 2.JPG
    lagom för 2.JPG
    137.7 KB · Visningar: 62
Tack för rundan igår. Som sagt synd på blåsten, men kom på att desto fortare man körde desto mindre kändes blåsten, :tummenupp Synd man är sån fegis i kurvorna man gör juh inte hojen rättvisa. :huvet

Varför tror du att jag leder inte alls snabba gruppen på MCK Vilse?
Kallas självbevarelsedrift. :pannkyss

Inget o bry sig på.

Tyvärr grabbar.....ingen körning för mig ida....hojen skrammlar satan när man ska starta den nu....(o ja - ja har fyllt på me olja fast de inte riktigt behövdes)....så alla löften jag gett får jag nog vänta me ett tag.....men tack för en schyst åktur annars!!!

Förutom den jävla vinden som gett mig halvt nackspärr....:D

Fuck a duck va kallt det blev på slutet! nötterna frös nästan fast i tanken.. *brr* jaja, tack för en schysst förstaårstur iaf. hade gott!

Måste säga att fan vad snygg hoj du har alltså...... blev riktigt sugen på byta upp mig nu till en sådan :D :tummenupp

Bilderna ligger på fyllegnu.com nu...

Last edited:
2841111 Måste säga att fan vad snygg hoj du har alltså...... blev riktigt sugen på byta upp mig nu till en sådan :D :tummenupp

Det var väl dig jag och chuka mötte idag i värpinge? Haha du kände nog inte igen mig, men jag vinkade på dig. :)

Det var väl dig jag och chuka mötte idag i värpinge? Haha du kände nog inte igen mig, men jag vinkade på dig. :)

Ja det var det! jo fan jag kände igen er.... tänkte det måste vara ni.... har sett bilder på era hojar så jag uteslöt att det var ni =))

snygga hojar som fan!!

2842113 Ja det var det! jo fan jag kände igen er.... tänkte det måste vara ni.... har sett bilder på era hojar så jag uteslöt att det var ni =))

snygga hojar som fan!!
Hehe det var inte svårt att se att det var du som körde, du är väl den enda i Lund med polkafärger? :tungan

:)
Måste säga att fan vad snygg hoj du har alltså...... blev riktigt sugen på byta upp mig nu till en sådan :D :tummenupp

Tack, tack! du har själv gjort ett imponerande jobb på Rettan. Clean!

Fan vad lördagens hojtur gav blodad tand, är inte van vid att kunna starta säsongen såhär tidigt, men inte mig emot :)

Någon i denna tråden som wheela med en blå yamaha motard (xt660x tror jag det va) i Lund i dag , på vägen som går mot Dalby vid 16 tiden

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon